רכילות עסקית

מדוע הסינים מתעניינים במפעלי תנובה ברחובות?

השגריר הסיני צאי רון הגיע לביקור מיוחד במפעל תנובה שברחובות, במהלכו לווה על ידי בכירים בחברה ונחשף לעבודות המחקר ופיתוח שתנובה מקדמת
מערכת ice |  1
השגריר הסיני ובכירי תנובה (צילום רפי דלויה)
צאי רון, שגריר סין בישראל וצוותו ביקרו במחלבות תנוסה ברחובות, לסיור הצטרפו בכירים בהנהלת תנובה. במהלך הביקור, זכו השגריר וצוותו למצגת מקיפה, על מהלכי החדשנות של החברה, וכן לקירה מעמיקה על תהליכי הפיתוח בתחום הפודטק שמובילה תנובה בשנים האחרונות כמו כן הצטרף השגריר לסיור במחלבה. לאחר מכן השגריר טעם מטעמי החלב החדשים שתנובה עתידה להוציא ונחשף לעבודות המחקר ופיתוח של החברה.
חיים גבריאלי, יו"ר תנובה, בירך את השגריר וצוותו, ואמר "תנובה היא חברה הפועלת בישראל קרוב ל-100 שנה ושורשיה עמוקים כמו ההיסטוריה של המדינה. אנחנו החברה הכי ישראלית שיש, שתומכת במאות ספקי מזון וחקלאים מקומיים, ובאלפי משפחות ברחבי הארץ, כאשר 75% מכלל העובדים גרים ועובדים בפריפריה. השילוב של מצוינות תפעולית, לצד חדשנות מוצרית ועובדים מסורים ואכפתיים, הם שהופכים את תנובה לקבוצת המזון המובילה בישראל".
 
השגריר צאי רון, הודה למארחים על הביקור המרתק, ואמר "ממשלות סין וישראל פועלות לקידום הסכם סחר חופשי, שיביא להמשך שגשוג בין המדינות. על רקע משבר הקורונה העולמי, הסכם זה יסייע בחיזוק שרשראות האספקה והתובלה וייעל תהליכים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלב כמו מים. אין איכות במוצרים הכל טעם לא איכותי.
    חיעה 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי סין תיהיה עוד מעט חלק בלתי נפרד מהמדינה.
    סגור