השוק

זעזוע במגדל: הדירקטורית התפטרה בעקבות "התנהלות לא תקינה"

ד"ר קרן בר-מוחה, דירקטורית בחברת מגדל אחזקות וכן גם בחברת הבת מגדל ביטוח, הודיעה על התפטרותה בעקבות חוסר הסכמות עם יו"ר החברה, פרופ' אמיר ברנע. במכתב ההתפטרות האשימה בהתנהלות שאינה תקינה, אך במגדל דחו את הטענות
מערכת ice |  3
מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (צילום Magma Images)
ד"ר קרן בר-מוחה שימשה כדירקטורית של מגדל אחזקות וכן גם בחברת הבת מגדל ביטוח, אך לאחרונה הודיעה על התפטרותה עקב ביקורת חריפה וחוסר הסכמות עם יו"ר מגדל, פרופ' אמיר ברנע, וכן בעקבות ליקויים נוספים בדרך ההתנהלות בחברה.
הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הדירקטורית, היה ההחלטה לקיים ישיבה של ועדת הביקורת בהשתתפות בן כנען הלר, בעניין הקשור במגדל ביטוח אשר מחייב את אישור הוועדה. בר-מוחה איימה להתפטר אם הלר ישתתף בה, ואכן קיימה את הבטחתה. בהמשך היא שלחה מכתב התפטרות ובו יצאה נגד התנהלותו של הלר.
היא טענה כי "התנהלותו לא הולמת", וכי הוא ביטל בעבר לפחות שתי ישיבות של ועדת הביקורת במהלך החודשים האחרונים. על כך היא אמרה כי "לא קוימו הדיונים הנחוצים לחברה בעתות שגרה, קל וחומר בעת הזו", והסבירה כי מטרתו הייתה למנוע את הדחתה מתפקיד יו"ר ועדת הביקורת, "מעשה שיש בו כדי לפגוע בניהולה התקין של החברה".
מגדל ביטוח התייחסה לטענות בר-מוחה, ואמרה כי היא "דוחה את הטענות שעלו במכתב, כמו גם את הציטוטים הסלקטיביים שנכתבו ואינם מציגים את התמונה המלאה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב שהלכה רק נזק עשתה לחברה,מי בחר אותה בכלל
    שין שין 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשבו טוב טוב את מי אתם בוחרים להיות דירקטורים בחברה,הפנסיות שלנו נמצאות בידיים שלהם.
    סגור
  • 2.
    עוד התנהלות בעייתית של החברה
    גיא 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל פעם צץ משהו אחר לגבי החברה. עוד ועוד בעיות. טוב שיש מגדל מאחורייך.
    סגור
  • 1.
    סתם אחד
    משה 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאזרח קטן אומר משהו לשלמה אליהו שהקים אמפריות ביטוח מממש מאפס. לעניות דעתי זה לא מכבד מה שקורה בדירקטוריון שלו ורצוי להרבות אהבה והסכמות
    סגור