בריאות

חברת הבריאות מפתיעה: משיקה מיתוג מחדש

החברה הגלובלית לבריאות וולנס הרבלייף משיקה מיתוג מחדש המבטא את המטרה הייחודית של החברה - לעזור לאנשים לחיות את החיים הטובים ביותר שלהם, תחת הסלוגן: Herbalife - live your best life
מערכת ice | 
הרבלייף (צילום יחצ חול)
הרבלייף, החברה הגלובלית לבריאות וולנס, משיקה מיתוג מחדש הכולל לוגו וסלוגן חדשים שילוו את פעילות החברה: Herbalife - live your best life בעיטור שלושת העלים.
המיתוג החדש מכבד את המורשת של מארק היוז, מייסד החברה, שביקש להציע מוצרי תזונה מעולים לצד הזדמנות יזמית עסקית וליווי של קהילה תומכת. שפת המותג העדכנית מבטאת את המטרה הייחודית של החברה - לעזור לאנשים לחיות את החיים הטובים ביותר שלהם.  

לאורך השנים, כדי להתאים את עצמה לצורכי שוק משתנים, הרבלייף המשיכה לדייק את הצעת הערך שלה לצרכנים וכך הפכה עם הזמן מחברה שממוקדת בהפחתת משקל לחברת תזונה ואורח חיים בריא. כעת, עם השקת המיתוג החדש, הרבלייף מדייקת פעם נוספת את האסטרטגיה והמיצוב שלה כקהילה המובילה בתמיכה באורח חיים בריא.
לוגו העלה החדש מכבד את המורשת של הרבלייף עם עיצוב עדכני המאפשר לקהלים פוטנציאליים נוספים להתחבר למותג. שלושת העלים ממחישים את הצעת הערך של הרבלייף - חברת הבריאות והוולנס היחידה שמציעה מעטפת הוליסטית הכוללת בריאות פיזית, תמיכה ברווחה נפשית, והזדמנות עסקית המאפשרת לכל אדם למצות את הפוטנציאל שלו וליצור שינוי בחייו.
מיקום העלים מעל שם החברה מסמל צמיחה מתמשכת, והחיבור בין האותיות a/i   מסמל יצירת קשר וחיבור. הצבע הירוק הוא חלק בלתי נפרד מנכסיות המותג ומסמל בריאות, טבע, צמיחה, שגשוג וחיים. הסלוגן החדש לצד הלוגו - לחיות את החיים הטובים ביותר שלכם - ממחיש את העובדה שהרבלייף מציעה מסע מתמשך לשיפור החיים בשלושת התחומים, ולא ממוקדת רק בהשגת תוצאות מהירות. 
לדברי רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל: "אני גאה להיות חלק מחברה חדשנית ופורצת דרך שתמיד ממוקדת בלקוחותיה ונאמנה לערכים עליהם היא מבוססת. אנחנו פועלים תמיד כדי לעשות את הדבר הנכון, אנחנו עובדים יחד, ואנחנו שואפים להמשיך לצמוח."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה