השוק

נכנסו מתחת לאלונקה: עובדי אינספירה בסיוע לחקלאות

רק לאחרונה אינספירה טכנולוגיות קיבלה מרשות החדשנות מענק של מיליון דולר לטובת הליכי פיתוח מתקדמים. עשרות עובדי החברה הצפינו לצור משה במטה לסייע בקטיף חקלאי, לאחר שנרכשו על ידה מוצרים המיועדים לחיילים בהם אפודים וציוד חיוני. המנכ"ל: "ההתגייסות לא רק הכרחית, אלא מחממת את הלב"
מערכת ice | 
ריאה מלאכותית-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
חברת המד-טק אינספירה טכנולוגיות (Inspira Technologies), נסחרת בבורסה האמריקנית (נאסד"ק: IINN, IINNW) ומפתחת "ריאה מלאכותית" במטרה להביא לשינוי הפרדיגמה הנהוגה בכשל נשימתי. עשרות מעובדי החברה הצפינו לאחרונה במטרה לסייע בקטיף הפרחים בחווה של אלי לוי, במושב צור משה.
הפעילות ההתנדבותית, שלוותה בתחושה של ערבות הדדית ואחדות למען מטרה לעזור ולתמוך בחקלאי שעובדיו עזבו אותו עם תחילת הלחימה, הותירו אותו עם יבול בשפע וללא ידיים עובדות. פעילות התנדבותית זו מצטרפת לשורת פרויקטים נוספים של החברה, שלאור המצב חרטה על דגלה לתמוך ולסייע לחיילים ולאזרחים. לאחרונה, רכשה החברה מוצרים המיועדים לחיילים. המוצרים שנתרמו: אפודים וציוד חיוני לשטח. 
החברה הודיעה לאחרונה כי תקבל מענק מרשות החדשנות הישראלית לטובת תקציב מאושר בהיקף של מיליון דולר להאצת פיתוח טכנולוגיה לחמצון הדם (VORTX). מטרת הטכנולוגיה להקטין את הסיבוכים הקיימים במחמצנים הקונבנציונליים מבוססי סיבים חלולים, כמו כשל במחמצן, קרישה והמוליזה. ה-VORTX מתוכנן לתת מענה לשוק מחמצני הדם המתכלים בתחום הציוד הרפואי שהיקפו 4 מיליארד דולר.
 
דגי בן נון, מנכ"ל אינספירה, סיפר על ההתנדבות: "התגייסותם של אזרחי ישראל בשעה קשה זו למען החקלאים שמתמודדים עם מחסור בכוח אדם נוכח המצב הביטחוני, היא לא רק הכרחית אלא מחממת את הלב. נמשיך לעשות מאמץ, ועבורנו זו הייתה חוויה מרגשת שהביאה לידי ביטוי את רוח הנתינה של משפחת אינספירה".

עובדי אינספירה בהתנדבות (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה