השוק

מיקרוסופט בדרך להישג ההיסטורי: עומדת להצטרף למועדון האקסקלוסיבי

בית ההשקעות Wedbush אמרו כי מיקרוסופט תגיע לשווי שוק של 3 טריליון דולר עד תחילת 2024 הודות להשקעות שלה בבינה מלאכותית
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
מיקרוסופט תגיע לשווי שוק של 3 טריליון דולר עד תחילת 2024, כך אמרו בית ההשקעות Wedbush, שהוסיפו כי הסיבה העיקרית היא התפתחות ההשקעות של החברה בבינה מלאכותית
האנליסט דן איבס כתב בהערת מחקר ביום רביעי כי הוא מאמין שמיקרוסופט עתידה להיצטרף לאפל במועדון שווי השוק של 3 טריליון דולר עד תחילת 2024. מה שאמור להוביל את המניה למעלה לטענתו הוא מונטיזציה של AI, שהוא הצעד הבא של החברה ואמור לבוא מוקדם ממה שוול סטריט מצפה.

"בקרב 'משחקי הכס' הזה על נתח שוק הבינה המלאכותית אנו רואים את החברה כ-'אווז הזהב' מכיוון שאנו מעריכים ששוק הבינה המלאכותית יהיה שווה 800 מיליארד דולר במהלך העשור הבא", כתב אייבס.
מניית מיקרוסופט זינקה ביותר מ-40% בשנת 2023 כאשר משקיעים רכשו מניות של ענקית הטכנולוגיה על רקע ההתרגשות סביב פיתוחיה בבינה מלאכותית בנוסף לרכישת OpenAI - המתפתחת של ChatGPT. 
בתחילת המסחר ביום רביעי, מניית מיקרוסופט עלתה ב-0.3% ל-339.04 דולר, עם שווי שוק של 2.5 טריליון דולר. המניה צריכה להגיע ל-403.47 דולר כדי להגיע לשווי שוק של 3 טריליון דולר, לפי נתוני השוק של דאו ג'ונס. אפל הפכה לחברה הראשונה שהגיעה לשווי שוק של 3 טריליון דולר בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה