השוק

בנק הפועלים מצית את השוק: כך יתחרה בעולם האשראי

המיזם החדש של הבנק עם בלנדר טכנולוגיות פיננסיות קיבל את אישור המפקח על נתוני השירותים הפיננסים וצפוי להתחיל לפעול כבר ברבעון הראשון של 2023; בלנדר מחזיקה ב-80% מהחברה המשותפת והפועלים מחזיקה ב-20%
מערכת ice |  6
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום יחצ גדי דגון, Magma Images)
בלנדר טכנולוגיות פיננסיות הודיעה היום (חמישי) על קבלת רישיון למתן אשראי מורחב ותחילת הפעילות של blenderPay BNPL, חברה שהוקמה עם בנק הפועלים, העוסקת במתן אשראי צרכני דיגיטלי למימון רכישות בנקודות מכירה ובאתרי אי-קומרס (סחר אלקטרוני), שתמשיך להוביל את מהפכת ה-BNPL (קנה עכשיו שלם אחר כך) בישראל.
פעילות החברה תתבצע באמצעות הטכנולוגיה הייחודית אותה פיתחה חברת בלנדר לפעילות מתן אשראי, המאפשרת העמדת אשראי צרכני בתוך שניות ספורות, ופועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה. ההסכם בין בנק הפועלים לבלנדר נחתם בנובמבר 2021 המיזם המשותף קיבל את כלל האישורים הרגולטוריים הנדרשים לתחילת הפעילות וצפוי לפעול כבר ברבעון הראשון של 2023.
ד"ר גל אביב, מנכ"ל קבוצת בלנדר טכנולוגיות פיננסיות ויו״ר בלנדר פיי: "זוהי אבן דרך משמעותית לבלנדר ולקידום הפעילות בתחום ה-BNPL (Buy Now Pay Later) . אנו מאמינים ששוק האשראי הצרכני עובר אבולוציה מאשראי לכל מטרה לאשראי לצורך ספציפי בנקודת זמן ספציפית. בלנדר מובילה גישה פיננסית חדשה שמאפשרת ללקוחות ניהול טוב יותר של תזרים ההוצאות ללא שימוש במסגרת האשראי, וזאת תוך שניות ספורות. פעילות blenderPay מיטיבה גם עם בתי העסק ומסייעת להם להגדיל את מחזור המכירות ואנו חווים עלייה מתמדת בביקושים. תחילת הפעילות עם בנק הפועלים, היא חלק מהגישה האסטרטגית של בלנדר לשיתופי פעולה חזקים לצמיחה והתרחבות הפעילות".
לקוחותblenderPay יוכלו לקבל מימון מחוץ למסגרת האשראי הקיימת, כבר במעמד רכישת המוצר או השירות במגוון רחב של רשתות קמעונאיות ובתי עסק, כך שבכל רכישה של למעלה מ- 1000 ש"ח  ניתן יהיה לבצע פריסת תשלומים רחבה של 12 ועד 60 תשלומים בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי. כבר כיום שירות blenderPay מופעל על ידי בלנדר ופרוס בלמעלה מאלף נקודות מכירה ואתרי איקומרס בישראל. בין החברות בהן ניתן יהיה לקבל את השירות, ניתן למצוא רשתות מובילות בתחום החשמל והאלקטרוניקה (מחסני חשמל, באג, KSP, שקם אלקטריק, סאני, אייסטור, איידיגיטל), רשתות אסתטיקה וקוסמטיקה (כמו לדוגמא אמריקן לייזר, נאטורפיל), התיירות (דיזנהאוז, מונה טורס, טיקטיק) הריהוט, מרפאות שיניים, רכב דו גלגלי , קורסים אונליין ועוד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פחחח
    נירו הרומני 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מה שפועלים נוגע בוא מסבך את האנשים....
    סגור
  • 4.
    הישם
    חסוי 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אינשאלה שיפול הבנק הזה במיוחד בנק הפועלים אופקים שילכו למכור חמוצים
    סגור
  • 3.
    המודל החדש: BNPL מתכון לצרות..
    ע. 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזכיר לי ח"כ בעבר חכמה במיוחד (הגב' אורלי לוי) שהציעה 'לעזור' לזוגות צעירים ללא כל הון עצמי במתן משכנתא 100%. מה היו עושים היום כשהריביות מטפסות? נכון מאוד- היו פושטים רגל והבנק היה מעקל את הדירה.
    סגור
  • 2.
    יפה, נוכל להמשיך לבזבז כאילו אין מחר..
    ע. 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שימו לב לאיזה בתי עסק פנו בתחילת השיווק- קוסמטיקה לנערות קלות דעת, ציוד מחשבים לבחורים צעירים קלי דעת.. בסוף הרי יגיע החשבון ובגדול..
    סגור
  • 1.
    מתאים מאוד לתקופה
    רוברט 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להעמיק את ההלוואות וחובות הציבור, תכנס לחוב מיד תשלם בעתיד, עדיף פריסה לכמה שנים אם ריביית שנתית בין 8-12 אחוז !
    סגור
  • חחח חזק!
    אני 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור