השוק

רשות ני"ע דורשת מאקירוב הבהרות על ההתבטאויותיו נגד יו"ר כלל

הרשות לניירות ערך נכנסת להתנגשות בין אלפרד אקירוב לחברת כלל ביטוח ומבקש מאקירוב להבהיר את עמדותיו אחרי הפרסומים האחרונים בכלי התקשורת
ניצן כהן | 
אלפרד אקירוב (צילום ויקיפדיה, יוטיוב/ איגוד החברות הציבוריות, וידאו הד)
פרשת אלרוב-כלל ביטוח: אלפרד אקירוב עולה שלב. אחרי ראיונות בכלי התקשורת, הרשות לניירות ערך פעלה מול אקירוב בבקשה להבהיר את עמדותיו כבר עכשיו ובצורה רשמית ואולי אף מחייבת.
בשל מעורבות הרשות לני"ע מפרסם היום אקירוב באופן רשמי את עמדותיו שבמהותן אינן שונות מההתבטאויות האחרונות שלו בכלי התקשורת. אקירוב מודיע כי באסיפת בעלי המניות הקרובה לא יתמוך בהמשך כהונתו של חיים סמט כיו"ר דירקטוריון החברה מאחר ובין היתר, לטענת אקירוב, הוא אינו מייצג את אלרוב.

אקירוב חוזר ומפרט את טענותיו על קיומו הלכאורי של מטבחון בו התקבלו החלטות הנוגעות לרכישת חברת כרטיסי האשראי MAX. אקירוב חוזר על נסיבות התפטרותו של הדירקטור סמי מועלם שאף חתם על תצהיר הנוגע לטענתו לכשלים בתהליכי קבלת ההחלטות בכלל ביטוח.
אקירוב ממשיך ופונה למשקיעים המוסדיים שמחזיקים במניות בכלל ביטוח ומבקש מהם במרומז (או שלא) להתנגד לרכישת חברת MAX בשל ממשל תאגידי שלטענתו אינו תקין. אקירוב למעשה מעלה על הכתבה ובהודעה רשמית את שלל טענותיו נגד עסקת MAX ונראה כי העסקה עושה את דרכה במדרון חלקלק לבתי המשפט ולמלחת "הכל בכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה