השוק

אקירוב מעלה הילוך במאבק מול כלל ביטוח: התביעה החדשה נחשפת

המאבק של אלפרד אקירוב על החלטתה של הנהלת כלל ביטוח לרכוש את חברת MAX מגיע לבית המשפט, זאת אחרי שחברת אלרוב נדל"ן הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו לגילוי מסמכים לצורך הגשת תביעה נגזרת נגד חברת כלל ביטוח
מערכת ice |  1
אלפרד אקירוב (צילום יחצ)
המאבק של אלפרד אקירוב על החלטתה של הנהלת כלל ביטוח לרכוש את חברת MAX מגיע לבית המשפט, זאת אחרי שחברת אלרוב נדל"ן הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו לגילוי מסמכים לצורך הגשת תביעה נגזרת נגד חברת כלל ביטוח, יו"ר החברה חיים סאמט, והמנכ"ל יורם נווה, ודירקטורים בחברה, כך פורסם ב"כלכליסט".
אלרוב נדל"ן, המחזיקה בכ-15% ממניותיה של כלל ביטוח, מבקשת מבית המשפט לחייב את החברה ומנהליה למסור לעיונה מסמכים הקשורים להליכים הנוגעים לאישור עסקת רכישת חברת כרטיסי האשראי MAX. בין היתר כוללים שם פרוטוקולים של ישיבות דירקטוריון, תכתובות דואר אלקטרוני, תכתובות מאפליקציות שונות (הודעות אסאמאס, וואטסאפ), שהוחלפו על ידי נושאי משרה בחברה, ביניהם ועם צדדים שלישיים, לרבות נציגי בעלת השליטה ב-MAX , ולרבות ההסכם הסופי שנחתם.
אלרוב מתמקדת במספר אירועים: התקשרות עם המוכרת בעסקת מקס, רשימת כל היועצים החיצוניים שהשתתפו בהליך המשא ומתן וניסוח ההסכמים, עמדות כלל בנוגע לדרישות ופניות ששלחה אלרוב לדירקטוריון כלל בנוגע לעסקת רכישת מקס, תכתובות שקדמו לאישור דירקטוריון כלל את עסקת מקס, תיאום ישיבת הדירקטוריון שזומנה ל-28 ביולי וכן פרוטוקול ישיבת מקדימה של פורום מצומצם של דירקטוריון החברה עליה דיווח הדירקטור החיצוני המתפטר סמי מועלם.
אלרוב מציינת כי המידע המבוקש נועד לאפשר לה לבחון אפשרות להגשת תביעה נגזרת בנוגע לתקינות אישורה של עסקת מקס. אלרוב מציינת כי הנהלת כלל וחברי הדירקטוריון בחברה יודעים על רצונה המוצהר והפומבי של אלרוב להגיע לשליטה בחברה, ועל כך שמאז דצמבר 2021 היא נמצאת בתהליך לקבלת שליטה בחברה שיאפשר לה להגדיל אחזקותיה לכ-30%. אלרוב מציינת כי עד כה נמנעה מלנקוט הליכים משפטיים וקיוותה כי הנהלת החברה תתעשת, מה שלא קרה בסופו של דבר.
מכלל ביטוח ופיננסים נמסר: "החברה טרם קבלה את הבקשה, לכשתתקבל תלמד אותה, ותגיב בערוצים הרלוונטיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אזרח מיותר
    אורח 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדפוק הזה מתנהג כאילו הוא בן 30 וכל החיים לפניו , החיים יוכיחו לו אחרת.
    סגור