רכילות עסקית

המלחמה בין כלל ביטוח לאלרוב עולה שלב

עסקת רכישה של חברת האשראי מאקס ממשיכה להסתבך. כלל ביטוח צריכה שאלרוב תצטרף לבקשת היתר אחזקה והיא מצידה ממש לא מעוניינת
מערכת ice |  1
אלפרד אקירוב (צילום ויקיפדיה, יוטיוב/ איגוד החברות הציבוריות, וידאו הד)
המלחמה בין כלל ביטוח וחברת אלרוב סביב עסקת רכישה של חברת האשראי MAX, עולה רמה. לאחר שדירקטוריון של כלל אישר את ביצוע העסקה, כעת הם זקוקים נואשות לתמיכה של אלרוב. מייסד ובעלי אלרוב, אלפרד אקירוב, שמחזיק ב-15 אחוזים ממניות כלל, ממש לא מעוניין בעסקה ומנסה לטרפד אותה כבר זמן רב.
על פי החוק, מכיוון שבאחזקת אלרוב יש יותר מ-5 אחוז ממניות כלל ביטוח, היא מחויבת גם כן להצטרף לקבלת אישור לעסקה מבנק. כמו שנאמר, לאלרוב אין שום רצון לקבל את האישור והיא שלחה מכתב לכלל, עם הקבועה עו"ד צבי אגמון, על פיה אי אפשר לאכוף את קבלת האישור על אלרום.
נזכיר עוד כי איש העסקים אלפרד אקירוב נכנס למלחמת עולם עם כלל ביטוח בעקבות פרשת לוקה, בה ביקשה אלרוב להזרים כסף לחברת הבת שלה (לוקה) מבלי לדלל את ג'ורג'י אקירוב, בנו של אלפרד, ומבלי לדרוש ממנו הזרמה דומה מה שהיה יוצר מצב בעייתי לפיו אלרוב הציבורית מממנת את הרפתקאותיו העסקיות של בנו של אלפרד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בימים שאין מלך בישראל
    חושי הארכי 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקירוב לא שונה מאנשי עסקים אחרים.כולם אבדו צלם אנוש. אבל...במקרה זה הצדק עמו. איך יכול להיות שמועצת המנהלים עושה עסקה גרנדיוזית למורת רוחם של בעלי המניות. מה קורה פה? ישראכרט מודיעה על הסכם עם בנק הפועלים שהולך לפגוע קשה בריווחיותה בעתיד, ואתם מקדמים עסקה במחיר כזה מנופח?
    סגור