השוק

פרטנר מתחזקת: הכפילה רווחים, מספר המנויים - הגבוה בישראל

קבוצת פרטנר מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2022: עלייה של 112% ברווח הנקי ל-51 מיליון שקלים, עלייה של 260% בתשעה חודשים, מספר משקי הבית המחוברים לתשתית הסיבים האופטיים עומד על 929 אלף נכון להיום; עלייה של 63 אלף מנויים ברבעון השלישי. מספר המנויים: 277 אלף, הגבוה בשוק
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
קבוצת פרטנר מדווחת על תוצאות דוח הרבעון השלישי של 2022, כאשר ההכנסות הסתכמו ב-891 מיליון שקל בסך הכל, עלייה של 6% בהשוואה ל-837 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021.
ההכנסות משירותים הסתכמו ב-728 מיליון שקל, עלייה של 8% בהשוואה ל-672 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021, הודות לעלייה בהכנסות משירותי נדידה ומצמיחה במנויי סיבים אופטיים. ההכנסות מציוד הסתכמו ב-163 מיליון שקל, ירידה של 1% בהשוואה ל-165 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021, זאת בין היתר לאור החלטת החברה לעבור למודל השכרת נתבי אינטרנט ללקוחות פרטיים במקום מודל מכירה.
הרווח התפעולי הסתכם ב-84 מיליון שקל, עלייה של 71% בהשוואה ל-49 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021. הרווח התפעולי לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ל-241 מיליון שקל, עלייה של 125% בהשוואה ל-107 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ה-Adjusted EBITDA הסתכם ל-276 מיליון שקל, עלייה של 10% בהשוואה ל-250 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021. ה-Adjusted EBITDA לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ל-809 מיליון שקל, עלייה של 20% בהשוואה ל-672 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
הרווח הנקי הסתכם ב-51 מיליון שקל, עלייה של 112% או 27 מיליון שקל בהשוואה ל-24 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021. הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ל-137 מיליון שקל, עלייה של 260% בהשוואה ל-38 מיליון שקל בתקופה המקבילה. תזרים מזומנים חופשי מתואם (לפני ריבית) הסתכם ב-38 מיליון שקל, עלייה של 322% בהשוואה לרבעון השלישי לשנת 2021. התזרים לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב-120 מיליון שקל, עלייה של 233% בהשוואה ל-36 מיליון שקל בתקופה המקבילה. היקף החוב נטו הסתכם ב-667 מיליון שקל, עלייה של 5 מיליון שקל בהשוואה ל-662 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021.
ההכנסה הממוצעת למנויי סלולר (ARPU) מציגה שיא של שנתיים והסתכמה ב-51 שקל, עלייה של 6% בהשוואה ל-48 שקל ברבעון השלישי לשנת 2021. שיעור הנטישה הרבעוני של מנויי הסלולר (בנטרול חבילות של משרד החינוך אשר מלכתחילה הצטרפו לתקופה מוגבלת) הסתכם ל-6.8%, בהשוואה ל 6.6% ברבעון השלישי לשנת 2021. בסיס מנויי הסלולר של החברה הסתכם בכ-3.04 מיליון מנויים, עלייה של 13 אלף מנויים ברבעון השלישי (בנטרול חבילות של משרד החינוך אשר מלכתחילה הצטרפו לתקופה מוגבלת). נתח השוק הסלולרי של החברה מוערך בכ-27%.
משקי בית בבניינים מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים (Homes Connected) הסתכמו ב-900 אלף, עלייה של 63 אלף ברבעון השלישי. נכון למועד פרסום הדו"חות, לפרטנר 929 אלף משקי בית בבניינים מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים. בסיס מנויי סיבים אופטיים הסתכם ב-268 אלף מנויים, עלייה של 18 אלף מנויים ברבעון השלישי. נכון למועד פרסום הדו"חות, לפרטנר 277 אלף מנויי סיבים אופטיים – המספר הגבוה בשוק. בסיס מנויי אינטרנט מבוסס תשתית הסתכם ב-403 אלף מנויים, עלייה של 8 אלף מנויים ברבעון השלישי. בסיס מנויי טלוויזיה הסתכם ב-222 אלף, ירידה של אלפיים מנויים ברבעון השלישי.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר מסר: "פרטנר ממשיכה להציג צמיחה ויציבות בתוצאות הפיננסיות, תוך המשך השקעות בפריסת סיבים אופטיים ודור 5. במקביל, סיימנו לגבש בימים אלה את שדרת ההנהלה, תוך שאנו ממוקדים בהמשך שיפור השירות ללקוחות שלנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה