השוק

המגזר העסקי בתגובה להתייקרות במחירי החשמל

דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי: "על הממשלה להבין כי הסיכונים המשקיים הכרוכים בעליית מחירי החשמל, יחד עם לחצי התייקרות נוספים על העסקים כמו עליית הריבית הם משמעותיים מאוד"
מערכת ice |  1
דובי אמיתי (צילום יחצ)
דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי פרסם תגובה להתייקרות מחירי החשמל. כך הוא כתב: "על הממשלה להבין כי הסיכונים המשקיים הכרוכים בעליית מחירי החשמל, יחד עם לחצי התייקרות נוספים על העסקים כמו עליית הריבית הם משמעותיים מאוד. ההתייקרות הצפויה במחירי החשמל עלולה להוביל לעלייה במחירים לצרכן הסופי ונכון לרגע זה אין מדיניות ברורה ביחס להמשכיות צעדי ריסון ההתייקרויות בחודשים הבאים"
"המצב הנוכחי יכול להביא לפגיעה בעסקים ואני מודאג מעתידם של הענפים בהם החשמל הוא רכיב מהותי בתשומות הייצור, שיכול להוביל לתמותה עסקית בשל ירידה בכדאיות הפעילות העסקית ובמקרים מסוימים – אף סיכון לנטישת ענפים בשל חוסר כדאיות כלכלית. הגיע העת שהדרג המקצועי במשרדי הממשלה ייפגש עם המגזר העסקי ויגבש תוכנית סדורה עם כלים ברורים שיתנו מענה לעליות מחירים ויספקו ודאות עסקית לכלל העסקים", הוסיף אמיתי.
לא רק עסקים סובלים ממחירי החשמל. בשנה האחרונה נרשם זינוק של יותר מ-20% בחובות של אזרחי ישראל לחברת החשמל, כך לטענת החברה. יש לציין כי חרף העובדה שחברת החשמל הינה חברה ממשלתית המדווחת לבורסה, בכיריה סירבו לפרסם את סכום החוב המדויק. לפי הערכות מדובר במאות מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם לא מבינים - אם ימשיכו יהיה יותר גרוע !!!
    אשל 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעתי , הדרך להפסיק את עליות המחירים היא רק דרך הצבעה לליכוד - הם יורידו מחירים מהר מאוד . מצביע ליכוד !!!
    סגור