השוק

אילון מאסק בהצהרה מפוצצת: "טסלה תהיה שווה יותר מאפל"

האיש העשיר בעולם לא נבהל מכך שהיעד של ענקית הרכב הוחמץ ברבעון השלישי של 2022: "טסלה עשויה להיות שווה יותר מאפל וארמקו הסעודית ביחד"
מערכת ice | 
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
ביום רביעי, לאחר הפעמון, פרסמה טסלה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי. במהלך שיחת הרווחים, ההנהלה התייחסה למגוון רחב של נושאים, כולל דאגות מאקרו כלכליות וההשתלטות הצפויה של המנכ"ל אילון מאסק על טוויטר.
אילון מאסק הבטיח למשקיעים שעדיין יש ביקוש מוצק למכוניות שהעסק שלו מייצר למרות שטסלה מדווחת על מכירות שנפלו מהתחזיות בוול סטריט והאשימו את קשיי המסירה והייצור.ההכנסות עלו ב-56% בהשוואה לשנה, אך החמיצו הערכות ב-3%; המניה ירדה מעט ביום רביעי לאחר שעות הפעילות.
מאסק הצטרף לשיחה והתחיל למנות מספר סיבות לכך שטסלה הייתה בדרך ל"סיום מדהים של השנה" למרות בעיות בשרשרת האספקה, מטבע גבוה ו"סין חווה מיתון מסוגים". במהלך השיחה, מאסק טען כי טסלה עשויה להיות שווה יותר מאפל וארמקו הסעודית ביחד (2.31 טריליון דולר ו-2.09 טריליון דולר, בהתאמה). הוא גם רמז על רכישה גדולה של מניות טסלה. מאסק מיהר לסייג את טענתו במשפט "עכשיו זה לא אומר שזה יקרה", וזה ללא ספק תרחיש שכדאי לקחת בחשבון.
התאגיד הצהיר כי הוא "עובר לקצב אספקה ​​חלק יותר" והוציא אזהרה לגבי מגבלת יכולת הובלה למשלוחי רכבים חדשים בשבועות האחרונים של הרבעון. בינתיים, מאסק לא מפזר רמזים לגבי הרכישה של טוויטר, שהרוויחה מהירידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה