רכב

המהלך של מאסק הצליח: טסלה זוכה להקלות מס בסין

יצרנית המכוניות החשמליות קיבלה פטור ממס מסין, ימים ספורים לאחר שאיל הטכנולוגיה זכה לשבחים מצד בייג'ין, על כך שאמר כי טייוואן צריכה להפוך ל"אזור מנהלי מיוחד"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום Zigres /Shutterstock, פייסבוק/ אילון מאסק)
יצרנית המכוניות החשמליות של אילון מאסק, טסלה, קיבלה פטור ממס מסין ימים ספורים לאחר שאיל הטכנולוגיה זכה לשבחים מצד בייג'ין, על כך שאמר כי טייוואן צריכה להפוך ל"אזור מנהלי מיוחד" הנשלט על ידי המפלגה הקומוניסטית הסינית.
משרד התעשייה וטכנולוגיית המידע הסיני, חשף את הרשימה האחרונה שלו של כלי רכב חשמליים הזכאים לפטור ממס קנייה. הרשימה כוללת את היחידות העדכניות ביותר של Tesla Model S ו-Model X עם חבילות סוללות של 100 קילוואט, על פי אתר החדשות Teslarati. האתר דיווח ששתי גרסאות דגם S: ה-MSP2P וה-MSP2LR, כמו גם גרסאות הדגם X MXP2P ו-MXP2LR, היו ברשימת כלי הרכב הפטורים ממס. הכללתן ברשימה מעידה על כך שטסלה תוכל להתחיל בקרוב לספק את המכוניות לסין בקרוב.
כזכור, מאסק אמר שהמלצתו לפתרון הסכסוך בין סין לטייוואן תהיה "למצוא אזור ניהולי מיוחד לטייוואן שהוא מתקבל על הדעת מבחינת היגיון, אך כנראה לא ישמח את כולם". "וזה אפשרי, ואני חושב שלמעשה, ניתן לקיים הסדר מדיני רך יותר מהונג קונג", הוסיף בעלי טסלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה