מדדים ומחקרים

מניית טוויטר זינקה - בגלל הדו"ח של טסלה

בעוד שיצרנית המכוניות החשמליות פספסה את התחזיות וצללה במסחר המאוחר, הרשת החברתית שהמייסד, אילון מאסק עומד לקנות, זינקה דווקא לאחר שטען כי הוא משלם עליה יותר מדי
יאיר מור | 
מאסק מציל את טוויטר (צילום pixabay, freepik, יוטיוב/ TED)
בעוד שהדו"ח הרבעוני של טסלה הפיל את מניית יצרנית המכוניות החשמליות, מניית טוויטר דווקא עלתה הלילה לאחר הצגת הדו"ח של החברה שמייסדה עומד לרכוש את הרשת החברתית המדשדשת.
לאחר שבשעות המסחר הרגילות בוול-סטריט רשמה אתמול מניית טוויטר שינוי קל בלבד של עשירית האחוז כלפי מעלה, בשעות המסחר המאוחר היא עלתה ב-1.45% - מצד אחד, עלייה לא מאוד דרמטית, אך מצד שני חריגה מאוד לעומת ממוצע המדדים אתמול.
לשם השוואה, מדד דאו ג'ונס רשם אתמול ירידה בשיעור של 0.33%, S&P 500 ירד ב-0.67% ומדד נאסד"ק רשם ירידה בשיעור של 0.85%. לכן, העלייה הקלה של טוויטר הרבה פחות קלה מכפי שנראה במבט ראשון.
כאמור, הסיבה לעלייה היתה, ללא כל ספק, הדו"ח של טסלה. זאת משום שבשיחת המשקיעים שנערכה לאחר הצגת הדו"ח נשאל אילון מאסק על רכישת טוויטר, וענה כי מדובר בנכס ש"סוג של קפא על שמריו במשך זמן רב" וכי "ברור שאני והמשקיעים האחרים משלמים על טוויטר יותר מדי כרגע". עם זאת, הוא המשיך, "הפוטנציאל ארוך-הטווח עבור טוויטר לדעתי גדול בסדר גודל מהערך הנוכחי שלה" והוא "מתרגש מהמצב עם טוויטר".
הדברים הביאו את מניית טוויטר למחיר של 52.58 דולר ואת שווי השוק לכ-40 מיליארד דולר - השווי הקרוב ביותר שהיתה בו אי פעם למחיר שאליו התחייב מאסק - 54.20 דולר למניה וסך של כ-44 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה