השוק

ישראכרט נכנסת לשוק הצומח בעולם; תנפיק כרטיס לגיימרים

ישראכרט חתמה על הסכם עם חברת BUFF להקמת מועדון לקוחות ייחודי לגיימרים; ישראכרט תשלם לחברה אבל תקבל גישה לאחד מהסיגמנטים העסקיים הגדולים והצומחים ביותר בעולם
ניצן כהן | 
רן עוז (צילום פזית עוז, ויקיפדיה, פלאש 90)
והנה זה קורה, ישראכרט נכנסת לאחד הסיגמנטים העסקיים הגדולים והצומחים בעולם - תחום הגיימינג. חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל חתמה על עסקה עם חברת BUFF להקמת מועדון לקוחות ייחודי לגיימרים. ישראכרט תשלם 4 מיליון שקל ל-BUFF ותוסיף תשלומים נוספים ככל שתנפיק יותר כרטיסים ותגיע להיקפי פעילות משמעותיים בהתאם ליעדים שנקבעו בין הצדדים.
אמנם אנחנו מדברים על סכומים זניחים במונחי גיימינג וכרטיסי אשראי אבל יש כאן מהלך מעניין של ישראכרט ונסביר.

תחום הגיימינג הוא אחד מהסיגמנטים העסקיים הגדולים בעולם והצומחים בעולם (וגם הרווחיים בעולם). BUFF היא חברה ישראלית שהקימה רשת חברתית לגיימרים. ה"רשת" של BUFF היא למעשה התקנה של התוכנה שלהם וככה היא למעשה עוקבת אחרי הביצועים של המשתמש, נותת לו נקודות שאיתן הוא יכול לקנות דברים בחנות של החברה.
כך למשל החברה יכולה לתת נקודות על ביצועים של המשתמש במיינקרפט והוא יוכל לבזבז אותן על דברים שקשורים בכלל למשחק אחר, נניח פורטנייט וכן הלאה. הפלטפורמה מאפשרת לצבור נקודות גם במשחקים במובייל וגם בקונסולות וכן הלאה. המשתמשים יכולים לשתף את צילומי הוידאו שלהם משחקים ברשתות כמו טיק-טוק וכן הלאה.
המפתח להצלחה של BUFF נמצאת בשני מוקדים. המוקד הראשון הוא המשחקים והקונסולות. כלומר, ככל שהיא תחתום על יותר הסכמים עם יותר יצרני משחקים היא תוכל להגדיל את היצע המוצרים שלה. הבעיה השניה היא כמה גיימרים יסכימו להתקין את האפליקציה שלה על המכשירים שלהם.

* מייסדי באפ טכנולוגיות (מימן לשמאל): אופיר שרעפי, עילי דה-בר ואופיר גרטנר
צילום: אילן ספירא
כך או אחרת, בהנחה שהבנו את התהליך, מתבקש שחברת כרטיסי אשראי תיכנס למשחק הזה ומועדון הלקוחות הזה יקבל כרטיס אשראי שניתן יהיה אולי להמיר אצלו נקודות להטבות מחוץ למשחק המחשב ולהיפך, אולי רכישה בחנות בגדים מסויימת תיתן לך נקודות למשחק שאתה אוהב וכן הלאה.
עוד דבר מעניין שנפתח כאן לישראכרט, בהנחה ששיתוף הפעולה הזה יניב ולו במקצת מהתוצאות שהוא יכול להביא, זה עולם האשראי. או המיקרו אשראי. כך למשל יוכל גיימר לקנות בתשלומים שיועמדו באמצעות אשראי יקר של חברת כרטיסי האשראי, קונסולות חדשות, הרחבות למשחקים, סקינים וכן הלאה. בקיצור, עסקה סופר מעניינת.
לגבי BUFF. כיום מדווחת החברה על 8 מיליון התקנות של האפליקציה שלה. בממוצע חודשי יש לה נכון לתום הרבעון השני של השנה 1.73 מיליון משתמשים. היעדים של החברה לשנה הקרובה להגיע ליותר הסכמים עם יצרני משחקים לסוני פלייסטיישן ולחדור לקונסולה של מיקרוסופט ה-X בוקס.
אחד מבעלי השליטה ב-BUFF הוא נועם לניר מחלוצי יצרני סרגלי הכלים הידועים לשמצה. הסרגלים האלה שהיו מותקנים לפני מספר שנים על כל דפדפן יצרו לו הכנסות מדהימות מפרסום וכן הלאה אבל היו טורדניים להחריד והיה קשה עד בלתי אפשרי להיפטר מהם עד שגוגל עשתה מהלך שהרחיק חברות כאלה מדפדפן הכרום.
לניר מוכר גם בעולמות הגיימינג. הוא היה מהחלוצים של הענף ויצר לעצמו הון גדול בתחום. כך או אחרת, לניר הואמ אדם שיודע את מלאכתו בתחום הזה כשהבעיה הייתה ונותרה נושא הפרטיות ושמירה על הנתונים שהחברה אוספת, אבל זה האתגר הגדול של הענף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה