השוק

אמזון נכנסת לשוק חדש: זה הצעד הגדול שסימנה החברה

ענקית הקמעונאות, שוקלת להיכנס לתחום בתי המרקחת ביפן ובכך לעשות מהפכה של ממש בתחום הפסקת התרופות במדינה
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
אמזון שוקלת להיכנס לעסקי מכירת תרופות מרשם ביפן, במה שעשוי להיות נקודת מפנה עבור בתי המרקחת במדינה. מובילת הקמעונאות המקוונת בארה"ב, מתכננת לשתף פעולה עם בתי מרקחת קטנים ובינוניים כדי ליצור פלטפורמה שבה מטופלים יכולים לקבל הנחיות מקוונות כיצד לקחת תרופות. לקוחות יוכלו לקבל את התרופות שלהם לביתם ללא צורך לעצור בבית מרקחת.

אמזון שואפת להשיק את השירות בשנה הבאה, כאשר מרשמים אלקטרוניים יתאפשרו ביפן. החברה לא תפעיל בתי מרקחת משלה ולא תחזיק מלאי. במקום זאת, היא תזמין בתי מרקחת קטנים ובינוניים למכור תרופות מרשם באינטרנט ולספק להם מערכת משלוחים. השינוי יאפשר למטופלים לקבל מרשם אלקטרוני לאחר קבלת טיפול רפואי באינטרנט, או באופן אישי במוסד רפואי. לאחר מכן, הם יוכלו להזמין תרופות מבתי מרקחת באתר של אמזון.
 
ביפן, אושרו באופן זמני טיפול רפואי מקוון והנחיות לנטילת תרופות מרשם, יחד עם התייעצות ראשונית עם מטופלים, בעקבות מגיפת הקורונה. באביב הזה, האישורים הפכו לקבועים. עם ההחלטה לאפשר מרשמים אלקטרוניים, ניתן יהיה לספק שירותים מקוונים לחלוטין. מכיוון שלתרופות מרשם ביפן יש מחירים קבועים, עלויות המכס של המטופל, מלבד משלוח, לא יהיו שונות משמעותית עבור מרשמים מקוונים. ניתן יהיה להשתמש בבתי מרקחת הממוקמים בקרבת בתי החולים כדי לשלוח תרופות במהירות. אמזון צפויה להציג ללקוחות בתי מרקחת שיכולים לענות על הצרכים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה