השוק

בנק ירושלים פרסם רבעון מוצלח, וחשף שת"פ עם חברת ביטוח

בנק ירושלים פרסם הבוקר את הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של 2022. המנכ"ל החדש יאיר קפלן הצהיר על השלמת עסקת העברת תיק אשראי בהיקף של 1.5 מיליארד שקלים לפניקס, לבנק הוזרם הון נוסף בסך של כ-63 מיליון שקלים
מערכת ice | 
יאיר קפלן בנק ירושלים (צילום יוסי צבקר)
בנק ירושלים פרסם הבוקר את הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של 2022, המשקפים רווח של כ- 18 מיליון שקלים, עם צמיחה משמעותית בתיק האשראי וגידול של הכנסות מריבית של 20% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
ניכר כי הביקוש הגבוה בשוק המשכנתאות באים לידי ביטוי במלוא עוצמתו בבנק ירושלים, שהציג שעורי צמיחה כפולים מהמערכת הבנקאית מתחילת השנה במשכנתאות. אלה הדו"חות הראשונים מאז נכנס לתפקיד המנכ"ל החדש יאיר קפלן.
קפלן הדגיש: "בנק ירושלים ממשיך להוות אלטרנטיבה לקהלים מגוונים בציבור הישראלי, נמשיך לפתח פלטפורמות ושיתופי פעולה עם השוק החוץ בנקאי ולפעול בהתאם לאסטרטגיה של ניהול אופטימלי של הון לצרכי צמיחה באשראי, משכנתאות ונדל"ן".
במקביל לפרסום הדו"חות פרסם הבנק על השלמתה של הקמת חברת הבת המשותפת עם חברת הפניקס, סיומו של מהלך פיננסי חדשני, יצירתי ופורץ דרך. במסגרת העסקה הועבר תיק אשראי לחברה הבת בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקלים והוזרם לבנק הון נוסף בסך של כ-63 מיליון שקלים המאפשר צמיחה נוספת בהיקפי הפעילות של הבנק.
הדו"חות מראים שיפור משמעותי באיכות תיק האשראי של הבנק, שנובעים מתהליכים של פיתוח מודלים מתקדמים וחיתום אשראי איכותי, המבוסס על כלים טכנולוגיים חדשניים בתחום האשראי הצרכני. מבט מעמיק בדו"חות יגלה ששיעור המחיקה באשראי הצרכני פחת משמעותית ועומד על 1.1%, השיעור הנמוך ביותר בשנים האחרונות.
עם כניסתו של קפלן לתפקיד, קידם הבנק מהלכים משמעותיים לתמוך בביקוש לאשראי וליווי בניה. אמש נחנך סניף חדש של הבנק בנתיבות, שעיקר פעילותו משכנתאות ואשראי לפרטיים בנוכחות הבעלים של הבנק, ראש עיריית נתיבות, מר יחיאל זוהר, שברך את פתיחת הסניף ועידודו של הבנק את תהליך הצמיחה, הפיתוח המואץ בעיר ובאזור הדרום.
הביקוש לנדל"ן מורגש גם מכיוון היזמים והקבלנים, שפעילותם הגדלה עם הבנק אפשרה צמיחה בתחום האשראי. במסגרת זו הוקמה לאחרונה בבנק יחידת מימון קבוצות רכישה במטרה לתת מענה בהתאם לביקוש בשוק. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה