מינויים

דרמה בבנק ירושלים: המנכ"ל גיל טופז פורש במפתיע

מנכ"ל בנק ירושלים בשש השנים האחרונות הודיע כי הוא מעוניין לסיים את דרכו ולפנות לאתגרים חדשים בעולם העסקי. הבנק יפעל בזריזות לאיתור מועמדים להחלפתו
מערכת ice |  2
גיל טופז בנק ירושלים (צילום יוטיוב)
גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים הודיע, היום (ראשון), ליו"ר הדירקטוריון, זאב נהרי, על התפטרותו מתפקידו, ופניה לאתגרים חדשים בעולם העסקי.
טופז מכהן כמנכ"ל הבנק בשש השנים האחרונות, בתקופה זו הוכפלו ביצועי המשכנתאות, הרווח הנקי של הבנק יותר מהוכפל, והתשואה להון עלתה מ- 6.3%  לסוף 2015 ל- 13% ברבעון השלישי של 2021. בבנק הודיעו כי תוצאות אלה הגיעו בדרך של יישום אסטרטגיה חדשנית ומהלכים עסקיים יצירתיים ופורצי דרך.
 
טופז, בן 52, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים במערכת הבנקאית ונחשב לאיש אשראי ואסטרטגיה מעולה בתחומו. בעבר שימש טופז, כחבר הנהלה בחברת כאל בתפקיד מנהל אגף לקוחות פרטיים וקודם לכן כמנהל הסיכונים של החברה, ובתפקידים בכירים נוספים בבנק הפועלים: מנהל האשראי הקמעונאי, מנהל תיקי לקוחות מסחריים ב- Middle Market ומנהל יחידת האסטרטגיה. כעת, כפי שהודיע לדירקטוריון הבנק,  פניו לאתגרים חדשים בעולם העסקי.
יו"ר הדירקטוריון, זאב נהרי, הביע צער על הודעת המנכ"ל טופז והודה לו, בשם בעלי המניות וחברי הדירקטוריון, על תרומתו האישית: "טופז הנהיג את הבנק בצורה יצירתית וחדשנית ובדרך נעימה ואנושית, וביסס את דרכו של הבנק בצמיחה גבוהה ויציבה". כמו כן, איחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה.
לפי הודעת הבנק, בנק ירושלים יפעל בהקדם להקמת תהליך איתור למנכ"ל חדש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בגיל טופז יש שילוב נדיר: גם מבריק גם הגון וגם נחמד (ל"ת)
    חזי זלו... 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חבל מאד שעזב. בן אדם מדהים
    מנחם 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן אדם מיוחד במינו. צנוע .מדהר בגובה העיניים. ללא יהירות.ללא כוחניות. מראה שאפשר לנהל גם אחרת . יצליח בכל מקום
    סגור