השוק

סורס דיפנס הודיעה על גיוס ענק, זה הסכום

החברה המתמחה בהגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות סייבר צד-לקוח, הודיעה על גיוס של כמעט 30 מיליון דולר בסיבוב שני
מערכת ice | 
דולרים (צילום freepik)
סורס דיפנס, המתמחה בהגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות סייבר צד-לקוח, הודיעה היום על גיוס של 27 מיליון דולר בסיבוב שני. הגיוס בהובלת משקיע חדש, Springtide Ventures,  בנוסף להשקעות המשך של המשקיעים הקיימים ובראשם קרן JVP – בהובלת אראל מרגלית, המשקיע הראשון בחברה ו- Allegis Cyber Innovation. בנוסף הצטרפו המשקיעים הקיימים: Global Brain ,Connecticut Innovations ,Inc NightDragon, LLC, ו-Capital One Ventures.
ההון שגויס ישמש להאצת צמיחת החברה והרחבת הפעילות העסקית בתחומי השיווק, מכירות, ומחקר ופיתוח. כחלק מתהליך הצמיחה מינתה החברה את סטיבן וורד, מומחה שיווק בינלאומי לסמנכ”ל השיווק של החברה. לצד הגיוס החדש, יצטרף קארל טושק, מנהל הטכנולוגיות הראשי של Springtide, לדירקטוריון החברה.
סורס דיפנס דיווחה על צמיחה של מעל 250% בשנתיים האחרונות והיא צפויה להגדיל את כוח האדם בחברה ב-70% עד סוף 2022. כיום, החברה מאבטחת קרוב למיליארד דפי אינטרנט בכל חודש, מגנה על עסקאות עבור כמה מהתאגידים הגדולים בעולם ומונעת בממוצע כ-6 מיליארד ניסיונות להפר את כללי האבטחה של האתרים עליהם היא מגנה בכל רבעון, כ-24 מיליארד בשנה. 
"למרות המאמץ המסיבי והירידה לפרטי פרטים בבניית אתר, ארגונים רבים עדיין יודעים מעט מאוד על המתרחש באתר שלהם ברגע שהוא עוזב את הצד-שרת ומגיע לדפדפן (צד-לקוח) של המבקר באתר, וזאת על אף שהאתר הוא אחד הנכסים החשובים ביותר לחברה גם פיננסית וגם מיתוגית."  אומר דן דינר, מנכ"ל סורס דיפנס.
"זיהינו את הבעיה כאיום  מרכזי שהולך וגדל. חברנו ללקוחות מהמותגים הגדולים בעולם, כדי לעזור להם למנוע בזמן אמת מתקפות שונות בהן; גניבת פרטי תשלום, גניבת שמות משתמש וסיסמה, פרטים אישיים מזהים (PII), הזרקת פרסומות, והשחתת תוכן באתר. וכל זאת על ידי הגנה ומניעה, בזמן אמת, על כל גולש באתר באופן קל ומהיר לבדיקה והטמעה. הפתרון כמעט אוטומטי לחלוטין ולכן לא מוסיף עומס תפעולי על צוות האבטחה.  הצורך והדחיפות של מניעת התקפות אלו רק גדלה, כפי שמעידות התחזיות האחרונות של חברת גרטנר, לפיהן בשנים הקרובות הגנת צד-לקוח באתרי אינטרנט תהיה חלק בלתי נפרד מאבטחת סייבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה