השוק

לוריס הודיעה על גיוס ענק, מה הסכום שהכניסה?

החברה הישראלית, המפתחת מערכת בינה מלאכותית בתחום שירות הלקוחות, הודיעה על גיוס של 12 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס A: ״היקף הביקוש לשירות לקוחות בזמן אמת וחווית משתמש דיגיטלית הוא חסר תקדים״
מערכת ice | 
איתי הרץ ורון שוורץ (צילום ורד פרקש)
לוריס, המפתחת מערכת בינה מלאכותית בתחום שירות הלקוחות, הודיעה היום (שלישי), על גיוס של 12 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס A של החברה. סבב הגיוס הנוכחי נעשה בהובלת Bow Capital ו-ServiceNow.
הכסף שגויס יאפשר ללוריס להמשיך ולפתח את טכנולוגית ה-AI שלה המסייעת למנהלים לשפר את איכות ויעילות שירות הלקוחות בארגון שלהם. את הגיוס הובילה קרן הון סיכון Bow Capital, בהשתתפות חברת ServiceNow והמשקיעים הקיימים Floodgate ו-Vertex Ventures.
״היקף הביקוש לשירות לקוחות בזמן אמת וחווית משתמש דיגיטלית הוא חסר תקדים״ אומר איתי הרץ, מנכ"ל חברת לוריס. "אינטראקציות אלו הן לרוב ההזדמנות היחידה של חברות לדבר באופן ישיר עם הלקוחות. בסופו של דבר, לקוחות רוצים להרגיש שהם חווים אינטרקציה אנושית. אנחנו בלוריס נמשיך לאפשר לחברות ולנציגים שלהן לממש את זה, תוך שיפור הן של הפרודוקטיביות של הנציגים והן של שביעות רצון הלקוחות״.
ללוריס משרד בניו יורק ומרכז פיתוח בישראל המנוהל על ידי רון שוורץ, סמנכ״ל הפיתוח. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את Fiverr, Slice ו-bill.com. מאז הוקמה לוריס ב-2018, היא גייסה 7.1 מיליון דולר (סבב seed) ממשקיעים שונים וביניהם מנכ''ל חברת לינקדאין לשעבר ג'ף וויינר, Floodgate, Homebrew ו Kapor Capital.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה