השוק

החברה הישראלית גייסה 34 מיליון דולר, מה תעשה בכסף?

חברת Demostack, שפיתחה פלטפורמה ליצירת דמו מותאם אישית ללקוח עבור מוצרי תוכנה, תשתמש בכספי הגיוס כדי להאיץ את הצמיחה הגלובאלית; תגייס כ-50 עובדים חדשים למרכז הפיתוח בתל אביב עוד השנה
מערכת ice | 
בורסה (צילום פלאש 90, pixabay)
חברת Demostack הישראלית — שהייתה הראשונה לפתח פלטפורמה ליצירת דמו עבור צוותי מכירות של חברות SaaS השלימה סבב גיוס B בהיקף של 34 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Tiger Global Management, בהשתתפות של Bessemer Venture Partners, Amiti Ventures ו-Operator Collective.
לפני שנה השלימה Demostack את סבב גיוס A בהיקף של 13.5 מיליון דולר, ובסוף שנת 2020 ביצעה החברה גיוס סיד של ארבעה מיליון דולר. בסך הכל גייסה החברה 51.5 מיליון דולר במהלך שנה וחצי.  
 
Demostack, שהוקמה על ידי יהונתן פרידמן, אהרון בר חכים וגלעד אבידן, פיתחה מערכת ייחודית המאפשרת ליצור תוך דקות דמו מותאם ללקוח לכל שיחת מכירה של מוצרי תוכנה. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מסוגלת "לשכפל" את הפרונטאנד של הלקוח, להפרידו מהבק-אנד וליצור הדמיה המשקפת את הגרסה המקורית. באופן הזה, אנשי המכירות יכולים לבצע בקלות שינויים בדמו, ללא צורך בשימוש בקוד או בצוות הפיתוח, לערוך אותו ולהדגים את מוצר התוכנה שלהם על גבי סביבת הדמו המשוכפלת. המוצר של Demostack מספק לצוותי המכירות והשיווק של חברות תוכנה יתרון תחרותי שמקצר את תהליך המכירה ומשפר את אחוזי הסגירה של עסקאות.
המייסד השותף והמנכ״ל של Demostack, יהונתן פרידמן: ״ההשקעה האחרונה ממצבת אותנו כמובילי השוק בפתרונות של חוויית דמו, ומאפשרת לנו להמשיך להשקיע בפיתוח, בחדשנות ובצמיחה הגלובלית. אנו מאמינים שהמגמה של שיחות מכירה מרחוק תימשך גם בעתיד והלקוחות מצפים מחברות תוכנה לחווית קנייה חלקה ומותאמת אישית, למרות המרחק. במצב כזה ישנה חשיבות מכרעת לאיכות הדמו.  Demostack הוקמה כדי לסייע לצוותי המכירות להתאים את עצמם לשוק המשתנה ולשפר באופן מהותי את חווית המכירה ותוצאותיה".
ב–Demostack מתכננים כעת להגדיל את דריסת הרגל בשוק הבינלאומי, על ידי השקעה נוספת במשאבי מחקר ופיתוח, מכירות ושיווק ברחבי ארצות הברית, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. זאת תוך מיצוב החברה כמובילת פתרונות חוויית דמו עבור חברות בינוניות וגדולות. החברה, שפועלת מסן פרנסיסקו, תל אביב ומנובי סאד שבסרביה, תשתמש בכספי הגיוס בין היתר כדי להרחיב את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב ולגייס כ–50 עובדים חדשים עוד ב-2022. כיום מעסיקה החברה 93 עובדים מתוכם 52 בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה