השוק
בהשקעה של 60 מיליון: אלקטרה צריכה תשיק את קארפור
אלקטרה צריכה נערכת להשקת הסניפים הראשונים של יינות ביתן תחת המיתוג החדש של קארפור בעוד כחצי שנה. קבוצת קארפור היא אחת מחברות קמעונאות המזון המובילות בעולם, עם כ־14 אלף חנויות ב־40 מדינות. מכירותיה של החברה, המחזיקה במותג פרטי הפועל במגוון רחב של קטגוריות מלבד מזון, הסתכמו אשתקד בכ־81.2 מיליארד יורו.
החברה כבר מנהלת מגעים עם קניון הזהב, המחזיק בשטח של 10,000 מ”ר שעדיין לא שווקו, ובנוסף לכך היא צפויה להקים חנויות היפר מרקט ב־yes PLANET בבאר שבע, באשדוד, במודיעין בירושלים, בקריות, באזור השרון בנתניה ובכפר סבא. מטרתה למצב את ההיפר מרקטים כחנויות עוגן במתחמים, כפי שאיקאה מהווה מוקד משיכה שנותן מענה לצרכים מגוונים.
בהתאם לתנאי ההסכם, החברה תפעל למיתוג מחדש של רשתות יינות ביתן, מגה ושוק מהדרין ותתאים אותן למותגי קארפור בהשקעה המוערכת ב־450 מיליון שקל, המשקפים השקעה של כ־3 מיליון שקל לסניף. לצד המיתוג החדש, ההסכם כולל גם מתן זכות לחברה לייצר בישראל חלק מהמוצרים אשר יהיו תחת המותג הפרטי של קארפור. בהתאם לכך הקימו הצדדים ועדה משותפת לבחינת היקף מגוון המוצרים והרחבתו, הסדרת מגבלות כשרות ואטרקטיביות מחירי המוצרים.
עוד ב-
החברה גם חתמה בחודש שעבר על הסכם להקמת מועדון אשראי עצמאי למותגי הקבוצה הכוללים גם את רשתות החשמל והפנאי, בשיתוף חברת כרטיסי האשראי כאל.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה