דיגיטל וטק

המתחרה הקטנה של פייסבוק בדרך לגיוס ענק, כמה היא שווה?

הסטארט-אפ The Sandbox מחפש לגייס 400 מיליון דולר בשווי של 4 מיליארד דולר. השיחות נמשכות בין הפלטפורמה למשקיעים חדשים וקיימים
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום אינסטגרם/ מארק צוקרברג, unsplash)
הסטארט The Sandbox, שנחשב למתחרה קטנה של פייסבוק מחפש לגייס סכום עתק של 400 מיליון דולר לפי שווי של יותר מ-4 מיליארד דולר, כך לפי דיווח היום (שלישי) של בלומברג הפלטפורמה נמצאת בשיחות עם משקיעים חדשים וקיימים, נכתב בדו"ח, תוך ציטוט של אנשים שמכירים את הנושא.
The Sandbox היא פלטפורמה הבנויה על Ethereum blockchain המאפשרת למשתמשים לקנות, למכור, לסחור ולהחזיק נכסים בעולם וירטואלי. נכסים נרכשים ונמכרים בצורה של אסימונים שאינם ניתנים לשינוי (NFTs) ויכולים לייצג חלקות אדמה, מכוניות, אמנות ורכוש אחר.

בין המשתמשים האחרונים שלו היה הבנק העולמי HSBC שרכש בחודש שעבר מגרש ב-The Sandbox שאותו תכננה לפתח כדי לעסוק בספורט, ספורט אלקטרוני ורווחי גיימינג.
האסימון המקורי של הפלטפורמה SAND במחיר של 2.82 דולר בזמן כתיבת שורות אלו ומתגאה בשווי שוק של כ-3.27 מיליארד דולר, לפי נתוני CoinMarketCap.
ה-Sandbox, שנמצאת בבעלות רובה של חברת משחקי הבלוקצ'יין Animoca Brands, גייסה 93 מיליון דולר בסבב סדרה B בנובמבר האחרון בהובלת SoftBank. הפלטפורמה לא הגיבה מיד לבקשתה של CoinDesk להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה