השוק

אדידס מכריזה: נגדיל את היקף העובדים השחורים בחברה ונשקיע בקהילה 20 מיליון דולר

בעקבות תלונות של עובדים כי אדידס לא מסייעת מספיק לקהילת השחורים, הודיעו בחברה על הגדלת היקף העובדים השחורים ל-30%. בנוסף בכוונת החברה להשקיע 20 מיליון דולר בקהילה
אילן שניג | 
אדידס (צילום יח"צ)
אדידס הודיעה כי תגדיל את מספר העובדים הלטינים והשחורים שלה ותשקיע 20 מיליון דולר בקהילות של שחורים, זאת אחרי שכמה מעובדיה בארה"ב התלוננו כי החברה מרוויחה מהקהילה השחורה, אך לא מסייעת לה מספיק בחזרה.
ענקית הביגוד ונעלי הספורט אדידס הודיעה כי לפחות 30% מכל מקומות העבודה החדשים שלה בארה"ב, הן באדידס והן בריבוק שבבעלותה, יאוישו בעובדים שחורים וממוצא היספני. אדידס גם הבטיחה לממן 50 מלגות אוניברסיטאיות לסטודנטים שחורים בכל שנה במשך חמש שנים.
"האירועים של השבועיים האחרונים גרמו לכולנו לחשוב על מה שנוכל לעשות כדי להתמודד עם הכוחות התרבותיים והמערכתיים שמנציחים את הגזענות", אמר מנכ"ל אדידס, קספר רורסטד.
קראו עוד ב-ice
ברקע המהומות הקשות שפשטו ברחבי ארה"ב, חברות הענק מתגייסות ומסכימות על דבר אחד – צריך להילחם בגזענות נגד שחורים. תחת הסיסמא Black lives matter התגייסו חברות ענק, מנטפליקס ועד נייקי מיוטיוב ועד אמזון, כדי להילחם באלימות נגד שחורים .גם אדידס פרסמה מסר נגד גזענות במדיה החברתית שלה, אולם, חלק מהעובדים השחורים בחברה הגיבו על הפוסט וטענו כי התרבות בענקית הספורט רחוקה מלעודד שיוויון. כך למשל, הדירקטוריון של אדידס המונה 16 אנשים אינו כולל ולו חבר שחור אחד. על פי העובדים, המסר הציבורי שפרסמה החברה נגד גזענות אינו תואם לאופן שבו מתייחסים לעובדים בתוך החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה