בארץ

תאונת פגע וברח בקריית מוצקין: נהגת בת 78 נתפסה לאחר שנמלטה מהזירה

נהגת בת 78 פגעה בהולך רגל במעבר חצייה בקריית מוצקין ונמלטה מהמקום מבלי להעניק סיוע. לאחר חקירה מהירה של המשטרה, הנהגת נתפסה ועוכבה לחקירה בתחנת המשטרה
מערכת ice | 
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
בוחני תאונות הדרכים של מרחב אשר במחוז חוף פתחו בחקירה בעקבות תאונת “פגע וברח” שהתרחשה בקריית מוצקין. התאונה אירעה כאשר נהגת בת 78 פגעה בהולך רגל בן 44, שחצה את הכביש במעבר חצייה, ונמלטה מהמקום מבלי להעניק סיוע.
על פי החשדות, בעת שעבר הולך הרגל, תושב קריית ביאליק, במעבר החצייה בצומת מוצרט, פגעה בו רכבה של הנהגת. כתוצאה מהפגיעה, הוא נפצע באורח בינוני, ומיהר להגיש דיווח למשטרה על התאונה.
לאחר קבלת הדיווח, הגיעו בוחני תאונות הדרכים למקום האירוע והחלו בבדיקת נסיבות התאונה. הם ביצעו פעולות חקירה מהירות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, שהניבו תוצאות מהירות. זמן קצר לאחר מכן, הצליחו הבוחנים לגלות את זהותה של הנהגת הפוגעת, תושבת קריית מוצקין.
לאחר מעצרה, הנהגת הובלה לתחנת המשטרה לחקירה. בסיום החקירה, שוחררה בתנאים המוגבלים על סמך עמידה בערבויות.
חקירת המקרה נמשכת, כאשר בוחני תאונות הדרכים מתמקדים בשחזור האירועים ובאיסוף ראיות נוספות כדי להבין את ההיבטים השונים של התאונה. משטרת ישראל מזכירה לציבור את החשיבות בהענקת סיוע לנפגעי תאונות דרכים ובשמירה על החוק והסדר בכבישים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה