השוק

חברת Cognyte הישראלית במינויים חדשים: אלו המועמדים

חברת Cognyte Software הודיעה היום (חמישי) על תוצאות ההצבעה באסיפה השנתית של בעלי המניות לשנת הכספים 2025
מערכת ice | 
בורסה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
Cognyte Software Ltd - נאסד"ק: (CGNT), מובילה עולמית בתחום ה- Investigative Analytics Software,  הודיעה היום (חמישי) על תוצאות ההצבעה באסיפה השנתית של בעלי המניות לשנת הכספים 2025. באסיפה השנתית, בחרו בעלי המניות מחדש את יו"ר הדירקטוריון ארל שאנקס והמנכ"ל אלעד שרון לדירקטוריון החברה. המועמדים זכו לתמיכה רחבה מרוב בעלי המניות שהשתתפו בהצבעה.
בנוסף, אישרו בעלי המניות את התיקונים המוצעים לתוכנית השכר של המנכ"ל, מה שמצביע על תמיכתם בהמשך ניהול החברה ובמדיניות השכר שלה. התיקונים בתוכנית השכר נועדו לשדרג את תנאי השכר של אלעד שרון ולהבטיח את המשך ההצלחה והצמיחה של החברה. החלטות אלו מסמנות יציבות וביטחון בניהול החברה ובאסטרטגיה שלה לעתיד.
מ-Cognyte נמסר: "ברצוננו להודות לבעלי המניות שלנו על מעורבותם והשתתפותם באסיפה השנתית. אנו מעריכים את הזמן שהקדישו להבנת הסוגיות ולהצבעה מושכלת, למדנו רבות מהמשוב ומנקודת מבטם. אנו מצפים להמשך המעורבות הבונה עם בעלי המניות בעבודתנו המתמשכת למענם. אנו מודעים לכך שיש לפנינו עוד דרך ועבודה לעשות, ואנו מחויבים לנקוט בצעדים נוספים בחודשים הקרובים לשיפור הרכב הדירקטוריון ולמתן גילויים נוספים. אנו בטוחים שהפעולות הללו יתמכו בהתקדמות החברה ויובילו לצמיחה רווחית וברת-קיימא, כמו גם להצפת ערך עבור בעלי המניות.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה