השוק

לאחר הצניחה בהכנסות: דירקטוריון נקסטפרם אישר תוכנית התייעלות

חברת הפוד-טק המפתחת תחליף חלבון טבעוני, הודיעה על שורת צמצומים בעקבות מצב הנזילות שנחשף בדוחותיה הרבעוניים האחרונים. על הפרק: הפחתה משמעותית בתזרים המזומנים מממוצע חודשי של כ-330 אלף דולר ל-150 אלף בלבד. המנכ"ל בועז נוי: "נבטיח יציבות, לטובת לקוחותינו ומשקיעינו"
מערכת ice | 
בועז נוי מנכ"ל נקסטפרם (צילום נקסטפרם, vecteezy)
חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ, המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, הודיעה הבוקר (שני) כי לאור מצב הנזילות של החברה, החליט הדירקטוריון על יישום תכנית התייעלות.
התוכנית כוללת הפחתה משמעותית בתזרים המזומנים שמשמשים לפעילות שוטפת מממוצע חודשי של כ-330 אלפי דולר בששת החודשים הראשונים של 2024, לסכום חודשי של כ-150 אלפי דולר. זאת, בין היתר, באמצעות צמצום הוצאות בגין כוח אדם והתאמתו לצרכיה העסקיים הנוכחיים של החברה, ובנוסף יצומצם תזרים המזומנים שישמש לפעילות השקעה בציוד למינימום ההכרחי.
עם זאת, החברה ממשיכה לפעול במרץ למציאת פתרונות פיננסיים שיאפשרו את מימוש תכניותיה האסטרטגיות. "נקסטפרם ניצבת בפני אתגרים תזרימיים הדורשים מאיתנו לנקוט בתוכנית התייעלות מידית", אמר מנכ"ל החברה בועז נוי. "אנו מבינים את המשמעות של צעדים אלו על כל השותפים שלנו, המשקיעים, ובעיקר על עובדינו המסורים".
"עם זאת, חשוב לנו להדגיש כי אנו מחויבים להמשיך לפעול במרץ למציאת פתרונות יצירתיים שיאפשרו את מימוש תוכניות הצמיחה שלנו בטווח הארוך. יש לנו אמון מלא בטכנולוגיה הייחודית שלנו ובפוטנציאל השוק שלה, ואנו מאמינים כי בזכות הצעדים שאנו נוקטים כעת, נוכל להבטיח את יציבות החברה ולהמשיך להוביל בתחום בו אנו פועלים, לטובת עובדינו, לקוחותינו ומשקיעינו כאחד".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה