השוק

רשת המלונות הישראלית משנה גישה: כך תנסה להפחית עלויות

משבר התיירות מאלץ את רשת מלונות בראון לבחון מחדש את אסטרטגיית הפעילות. במרכז המאמצים להבראת הרשת עומד שיתוף הפעולה עם חברת הייעוץ KCR, המתמחה בשיקום תאגידי
מערכת ice |  2
מלון בראון ים המלח (צילום מקס קובלסקי)
רשת מלונות בראון, מהמובילות בענף המלונאות הישראלי, ניצבת בפני אתגרים משמעותיים בעקבות המשבר המתמשך בענף התיירות. המלחמה המתמשכת בעזה וגם בלבנון, והיעדרם של תיירים זרים הובילו את הרשת לנקוט בצעדים דרמטיים, ביניהם משא ומתן להפחתת שכר הדירה במלונותיה ומינוי הנהלה חדשה. מהלכים אלה משקפים את הצורך הדחוף בהתאמת מודל העסקים לסביבה הכלכלית המאתגרת.
על פי הפרסום בכלכליסט, במרכז המאמצים להבראת הרשת עומד שיתוף הפעולה עם חברת הייעוץ KCR, המתמחה בשיקום תאגידי. החברה מסייעת לבראון בגיבוש אסטרטגיה חדשה להתמודדות עם המשבר, כולל ניהול משא ומתן מורכב עם בעלי הנכסים. צעד משמעותי נוסף הוא מינויו של ירון ארזי למנכ"ל החדש, אשר מביא עמו ניסיון עשיר בתחום הפיננסי וניהול משברים.

הקשיים של בראון משקפים מגמה רחבה יותר בענף המלונאות הישראלי. נתוני התאחדות המלונות מצביעים על ירידה דרמטית של 81% בלינות תיירים במחצית הראשונה של 2024, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מצב זה מחייב את כלל השחקנים בענף לבחון מחדש את אסטרטגיות הפעולה שלהם ולהתאים את מבנה ההוצאות למציאות החדשה.
למרות האתגרים, בראון מדגישה את יציבותה הפיננסית ואת היעדר החובות לספקים ולבנקים. הרשת מצליחה לפצות על הקשיים בישראל באמצעות פעילותה המצליחה בחו"ל, בעיקר ביוון ובקפריסין. יתרה מזאת, הרשת ממשיכה לקבל הצעות לניהול מלונות נוספים, מה שמעיד על אמון השוק ביכולותיה למרות התקופה המאתגרת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עולב
    איציק 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלונות המארחים מפונים , הרוויחו הרבה הרבה יותר מכל שנה קודמת
    סגור
  • 1.
    הכשלים של רשת בראון
    מנטליסטית 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עפ"י מה ראיתי , עובדי קבלה לא מקצועיים , בלי סמכיות , תשובות לקוניות במיוחד בירושלים. מלון בראון מחנה יהודה שניהם הניקיון והרעש מעבר . הכבישים . עובדי ניקיון לא מקצועיים !! כח עבודה זול מביא לתוצאות ... חוות דעת יש לציין המלונות מעוצבים רמה גבוה השירות ... לקוי בהצלחה למנהל החדש
    סגור