כסף וצרכנות

הבשורה של וולט: מי ירוויח ומי ייפגע מהמנוי החדש?

רשת וולט הציגה את מועדון הלקוחות החדש שלה, "וולט פלוס", עם דמי מנוי למשלוחים ללא הגבלת כמות והצהירה: "מדובר בבשורה צרכנית". איך השירות ישפיע עליכם?
ענת סימן טוב | 
וולט (צילום shutterstock)
רשת וולט חשפה הבוקר (שני) את תכנית הלקוחות שלה לשנת 2025. באירוע ההשקה, הציגה וולט דרך חדשה להרחבת השירות כמו ב-28 מדינות בעולם, וגם חידושים נוספים. 
וולט השיקה את תכנית המנויים החדשה שלה, "וולט פלוס". במסגרת מנוי זה, תשלמו דמי מנוי חודשיים של 49.90 שקלים, ובתמורה תוכלו להזמין כמה משלוחים שתרצו במהלך החודש, ללא הגבלה. יחד עם זאת, ישנן אותיות קטנות – דמי התפעול השתנו.
דמי התפעול, שעמדו על 4 שקלים בימים רגילים, כבר לא יהיו קבועים. עבור הזמנה קטנה, דמי התפעול יעמדו על החל משקל אחד, עבור הזמנה בינונית ייגבו 4 שקלים, ועבור הזמנה גדולה 5.90 שקלים.
האותיות הקטנות: מינימום הזמנה בתחום האוכל הוא 60 שקלים, וההזמנה חייבת להיות בטווח של 4 ק"מ מהמיקום שלך. מעבר לכך, אין הגבלה על כמות המשלוחים בחודש או סכום ההזמנות. ברכישות פארמים תהיו מחויבים לשלם הזמנה של 140 שקלים.
מה המשמעות ולמי טוב המנוי? חשוב לציין כי דמי התפעול עולים לכלל הלקוחות, גם למנויי וולט פלוס וגם למי שלא הצטרף למועדון. מצד אחד, מדובר בבשורה שיכולה להוות יתרון לצרכנים "כבדים" המשתמשים בשירות בתדירות גבוהה, אך מצד שני, דמי התפעול – שהיו כבר עקב אכילס של החברה – עלולים להוות חיסרון עבור לקוחות רבים, במיוחד כאלה שלא משתמשים בשירות בקביעות, ולמעשה הם מתייקרים לכולם.
לנו הישראלים, נראה כי למרות שוולט מתחייבים שלא תהיה הגבלה בעוד כמה חודשים, הצרכן הישראלי יידע לעשות את השימוש החופשי כמו בנטפליקס, עד אשר יקרה זעם לרשת, האם הרשת עדיין תמשיך במשלוחים ללא הגבלה? ימים יגידו.
תומר כהן, מנכ"ל וולט ישראל: "אנו קשובים למשתמשים שלנו ומזהים את הצורך להציע להם הצעות ערך משתלמות לצד שדרוג חוויית הקנייה שהשתנתה במהלך השנים. Wolt+ היא בדיוק זאת: בשורה צרכנית המאפשרת ללקוחות להזמין יותר ולשלם פחות, כפי שמקובל בשווקים שלנו באירופה ובארה"ב. נמשיך לחפש דרכים נוספות לרגש, לחדש ולשדרג את הערך עבור הלקוחות שלנו, תוך כדי שאנו מציעים הזדמנויות נוספות לבתי עסק ושליחים להתפרנס דרך הפלטפורמה שלנו". 
בנוסף, וולט הציגה הטבה חדשה: יום שני הוגדר כיום הטבות ופעילויות ללקוחות. ביום זה יהיו הנחות, קופונים והטבות נוספות בנושא הזמנות. הטבות אלו תקפות לכולם, גם לאלו שלא מצטרפים לוולט פלוס.
אגב, רגע לפני החשיפה, וולט שיתפה מספר נתונים מעניינים על רשת המשלוחים שלה: ערב טרום פסח הוא יום ההזמנות הפופולרי ביותר במהלך השנה. אחת מתוך שלוש הזמנות היא ריטייל, ובשנה האחרונה הוזמנו בוולט מיליון טון חומוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה