השוק

נקסט ויז'ן מתפוצצת: הזמנות ביותר מ-48 מיליון דולר מתחילת השנה

נקסט ויז'ן הישראלית ממשיכה בתקופה החזקה שלה וקיבלה הזמנה נוספת מלקוח  קיים לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-2.3 מיליון דולר, מה שמעלה את צבר ההזמנות שלה מתחילת השנה ל-48.21 מיליון דולר. יו"ר החברה, חן גולן: פתרונות הצילום השונים שאנו מספקים זוכים להכרה בינלאומית גוברת"
מערכת ice | 
חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן (צילום יחצ, flying production)
נקסט ויז'ן, חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום (רביעי) על קבלת הזמנה מלקוח קיים לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-2.3 מיליון דולר. 
10% מהתמורה שולמה כמקדמה במועד ההזמנה, כאשר היתרה תשולם בתוך שלושים ימים ממועד משלוח המוצרים. החברה תספק את ההזמנה בהתאם למועדים מוסכמים ועד לסוף הרבעון השלישי של שנת 2024.
מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 10 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים בהיקפים שונים. סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-48.21 מיליון דולר. לצד עסקאות מהותיות אלו המשיכה החברה לקבל ההזמנות שוטפות מלקוחות קיימים וחדשים. 
בחודש שעבר דיווחה החברה על תוצאות שיא בכל הפרמטרים לרבעון הראשון של שנת 2024 ועל העלאת יעד צמיחה שנתי לכ-112% המשקף יעד הכנסות שנתיות של כ-110 מיליון דולר לשנת 2024. 
יו"ר החברה, חן גולן: "אנו ממשיכים לראות ביקושים ההולכים וגדלים מצד לקוחותינו ולקוחות חדשים. פתרונות הצילום השונים שנקסט ויז'ן מספקת זוכה להכרה בינלאומית גוברת ובאה לידי ביטוי בעסקאות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה