השוק

החות'ים מאיימים: האם נסבול מהתייקרות מחירים קיצונית לקראת פסח?

משבר החות'ים לא נעלם, וגובר החשש לעליית מחירים משמעותית לקראת פסח. רשתות מוצרי חשמל ויבואנים רבים בארץ מדווחים על מחסור במוצרים רבים שלא צפוי להיפתר בזמן הקרוב, מה שעשוי להוביל לעליית מחירים נוספת בעתיד
מערכת ice |  1
מסחר (צילום shutterstock)
אמנם המשבר בים האדום כבר לא מעסיק את רוב הישראלים באופן יום-יומי, אך חשוב להזכיר: הוא עדיין לא נפתר, וישראל ממשיכה לספוג השלכות כלכליות כבדות. רשתות מוצרי חשמל מדווחות על בעיות יבוא שלא צפויות להיפתר, מה שמוביל לפערי מחירים גדולים בין מוצרים שנמכרים בארץ לבין אלו שניתן למצוא באתרי האינטרנט בחו"ל. מה צפוי לקרות בהמשך?
כפי שפורסם בידיעות אחרונות, בחברת לוגיסטיקר אשר מנהלת מחסנים עבור יבואנים בתחום החשמל, טענו כי חסרות 900 מכולות שהיו אמורות להגיע לארץ בחודשים האחרונים. "אין אפשרות למלא את המחסנים במלאי לקראת פסח". כמו כן, מרשת מחסני חשמל מסרו כי קיים מחסור חמור במדיחי כלים, מסכים, מיקסרים, שואבי אבק ועוד. "הרשת עושה מאמצים אדירים על מנת ליישר קו עם העיכוב באספקה מהמזרח, אין כמעט ימי אחסנה במחסנים", אמר לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי במחסני חשמל.
למרות המאמצים הרבים והצהרות על מסלולי יבוא נוספים – הישראלים טרם זכו לבשורה של ממש. אמנם מחירי ההובלה החלו לרדת בתקופה האחרונה, אך לא כפי שהם היו בתקופה שלפני המלחמה. האם צפויה עליית מחירים נוספת בהמשך? אין לדעת, אבל מה שבטוח: בפסח הזה, כולנו נמשיך לשלם יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצאו עוד סיבה ליקר (ל"ת)
    אבי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור