שיווק ופרסום

מחסני חשמל שוברת את השוק: 30% הנחה בכל החנויות

איך מצליחים לשמור על תמחור תחרותי?  מסביר ארז וסנר, סמנכ"ל מכירות רשת מחסני חשמל, המנהלת 64 חנויות ברחבי הארץ לצד אתר סחר פופולרי, כיצד נערכה הרשת ליצור אווירת קניה בעת מלחמה? והאם השנה כדאי בכלל לחכות למכירות סוף השנה?
מערכת ice | 
מחסני חשמל (צילום Magma Images)
רשת מחסני חשמל נערכת לבלאק פריידיי בעת מלחמה. בעוד פחות מ- 36 יוכרז בעולם וגם בישראל על תחילתו של הבלאק פריידיי, יום הקניות הבינלאומי או בלו פריידיי בגרסתו המקומית. איך מייצרים חדוות קנייה בעת הזאת? איך מצליחים לשמור על תמחור תחרותי?  מסביר ארז וסנר, סמנכ"ל מכירות רשת מחסני חשמל, המנהלת 64 חנויות ברחבי הארץ לצד אתר סחר פופולרי, כיצד נערכה הרשת ליצור אווירת קניה בעת מלחמה? והאם השנה כדאי בכלל לחכות למכירות סוף השנה?
וסנר מסביר: "כל מלאי המוצרים הייעודי לבלאק פריידיי נרכש על ידינו לפני כחצי שנה והמתין במחסנים לקראת פיזורם בסניפים. מלחמת "חרבות הברזל" טרפה את הקלפים בכל הקשור להערכות למכירות ה"בלאק פריידיי" וחייבה אותנו השנה, לעשות מהלכים אגרסיביים מתמיד כדי שלא נתקע עם מלאים אדירים במחסנים לצד מלאי המוצרים הקיימים שהצטבר בחודש האחרון".
 
עוד הוסיף: "בתוך כך, קיימנו שיחות עם כל הספקים והופתענו מההיענות של מרביתם לבוא לקראתנו ולספוג חלק מסוים מעלות מוצרי "בלאק פריידיי". במקביל, קיבלנו החלטה אסטרטגית להוריד את המחירים של אותם מוצרים למחירי עלות פלוס על חשבון הרווחיות שלנו תוך התמקדות במוצרים בקטגוריית בייסיק וביניים. שני המהלכים הללו מאפשרים לנו כיום להציע מגוון רחב של מוצרי "בלאק פריידיי" ו"עודפי יבוא"  במחירים הנמוכים בעד 30% בהשוואה למחירם המקורי".
כמו כן הסביר: "השנה לאור המצב אנו משערים שמרבית הרכישות יהיו מרחוק ולא בחנויות עצמן ולכן אנו מציעים השנה מכלול של פתרונות המותאמים למצב. בניהם, הובלה חינם לרבות מוצרים לבנים, אספקה עוד באותו היום במידה והמוצר הוזמן עד לשעה 12:00. הלקוחות יוכלו להחזיר את המוצרים שרכשו מכל סיבה שהיא עד 90 יום ממועד קבלת המוצר, גם אם נעשה בו שימוש ובלבד שהוא יוחזר ע"י הלקוח לאחד מסניפי העודפים של הרשת, באריזתו המקורית ועם כל המוצרים הנלווים".
הרשת השיקה שרות ייחודי, תחת השם "הכל כלול", שמאפשר ללקוחות שרכשו מוצרי מחשוב, סלולר או אלקטרוניקה לקבל שרות התקנה והדרכה של המוצר בביתו ללא תשלום נוסף. השרות כולל: אקטיבציה של מכשירים, פתיחת חשבון גוגל ומיקרוסופט, פתיחת  חשבון LIVE בקונסולה, רישום לgame pass, התקנת תוכנת אופיס, התקנת ראוטר ואקסס פוינט לחיזוק הרשת הביתית, העברת נתונים בין שני מכשירי סלולר וכיו"ב.
ככל שהתחרות בין הספקים והיבואנים גבוהה יותר אז מחירי המוצרים יורדים בהכרח. במהלך חודש נובמבר יש ריכוז של ימי המכירות שכולם נערכים אליו מבעוד מועד והרשתות מנצלות את הביקושים הערים להיפטר ממלאים של מוצרים שלאו דווקא השתתפו בימי המכירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה