כסף וצרכנות

מחסני חשמל מסבכת את הלקוחות? העדויות הקשות נחשפות

אם הזמנתם מוצר במחסני חשמל, אך עומדת בפנים בעיה במשלוח או תקלה במוצר עצמו, מתברר שמחסני חשמל לא אחראית לדבר והיא עובדת עם ספקים חיצוניים שמעניקים את האחריות והשירות ללקוח שרכש מרשת מוצרי החשמל. וכאן מתחילה הצרה של הלקוחות שנאלצים לדון עם מי שכלל לא עשו מולו את העסקה
מערכת ice |  27
מחסני חשמל (צילום Magma Images)
רשת מוצרי החשמל 'מחסני חשמל' מגיעה לתכנית חיסכון, אבל לא כדי לשמוע מחמאות. בתחקיר ששודר הערב (ראשון) בתכנית הכלכלה של קשת 12, נראה שממש רגע לפני טירוף הרכישות של הצרכן הישראל בחגי תשרי, המבצעים הגדולים לא פסחו גם על הרשת הזו.
על פי התחקיר, ברשת מחסני חשמל, החל ממש לאחרונה במבצע חדש להרחבת האחריות על חלק ממוצרי החשמל באתר לתקופה של 5 שנים, בכפוף לתקנון. אבל מה עם התקנון? טוב, אין אחד כזה באתר הרשמי של הרשת. אבל מה הסיבה לכך?

אם הזמנתם מוצר, אך עומדת בפנים בעיה במשלוח או תקלה במוצר עצמו, מתברר שמחסני חשמל לא אחראית לדבר והיא עובדת עם ספקים חיצוניים שמעניקים את האחריות והשירות ללקוח שרכש מרשת מוצרי החשמל. וכאן מתחילה הצרה של הלקוחות שנאלצים לדון עם מי שכלל לא עשו מולו את העסקה.
עדות של לקוחה שרכשה ממחסני חשמל מקרר ולא היה לה ספק שהשירות שתקבל יהיה מטעמם, גילתה שנציגי חברת לוגיסטים, הם שהגיעו להתקין ואף איימו עליה שללא תוספת תשלום לא תקבל שירות. "הוא נמצא בבית שלי, לא מדבר אליי יפה, אני מרגישה מאוימת, אני מרגישה לא בנוח. רשמתי שהמוביל קילל, העברתי את מה שאמרת לי כל מילה. אני אבקש שיחזרו אלייך".
ב"תוכנית חיסכון" עדכנו שהגיעו לא מעט תלונות על חברת תמוז, המספקת את המוצרים למחסני חשמל. "כבר שבועיים ששירות הלקוחות שלהם לא נותן מענה. מחברת לוגיסטים נמסר בתגובה: "הקבלן זומן למשרדי החברה ועבודתו הופסקה במיידי. יצרנו קשר עם הלקוחה וכספה יוחזר לה לשביעות רצונה".
מחברת מחסני חשמל נמסר בתגובה: "כאשר יש בעיה מול נותן השירות, מחסני חשמל מגבה את הלקוח ומטפלת בו. מרבית התקנונים מעודכנים באתר החברה. תקנון שטרם עודכן, יעודכן במהלך הימים הקרובים".
תגובות לכתבה(27):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    אני שונא את מחסני חשמל הזמנתי מוצרים ולא קיבלתי (ל"ת)
    מנפנפים ואין למי לפנ 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מחסני חשמל עקצו את חברת sg אלקטרוניקה
    טל 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים הם עבדו איתם ואז הם תקעו להם סכין בגב. התחילו ליבא לבד מאחורי הגב. חברה פח אשפה. גונבים מוצרים שלא שלהם. אמן תיפלו.
    סגור
  • 20.
    אלקטרה זולים שקם מחסני חשמל ? (ל"ת)
    מיקי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אלקטרה זולים שקם מחסני חשמל ? (ל"ת)
    מיקי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    קניתי
    שמ 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקרר שילמתי הגיע ולאחר שהוכנס התקע התברר שהתאורה לא פועלת ותצוגת מידות הקור גם היא לא פועלת.פניות למחסני חשמל נענו שחברת אלקטרה מטפלת בתקלה ומאז מחסני חשמל לא חזרו לענות לי למרות שכל הצילומים והעידכונים הועברו בוואטצפ אליהם לאיש השיווק שמכר לנו המקרר ולחברת אלקטרה.כעת מזה 3 חודשים אני מול חברת אלקטרה כשמחסני חשמל לא בעניין כלל.מה שכתוב בכתבה נכון.
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    לא לוקח מוצר שהם מוכרים אפילו לא בחינם!!!!!! (ל"ת)
    מוישה ונטילטור 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אותו דבר עם רשת ACE
    Tudo boom 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הם עובדים על רשת Tudo שנותנים שירות מחפיר, שולחים מוצרים שונים ממה שהזמינו ומתעלמים מפניות של לקוחות להחליף מוצר פגום!! ראו הוזהרתם... לא להזמין מהרשתות האלה... אייס מתנערת..
    סגור
  • אייס
    אע 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קניתי 4 כיסאות הובלה ורכבה ב,200 ש''ח זה מה שהיה כתוב אבל אני שילמתי 600 ש''ח לא קיבלתי קבלה כלל הוא שפוט אני לא נכנסת יותר למקום הזה וגם לא ממליצה
    סגור
  • 15.
    חוקר נגד נוכלים במחסני חשמל
    חוקר 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחסני חשמל הם וכל עובדים הם נוכלים מבצעים עבודה בעיניים. לקוח קנה מזגן 3.5 כח סוס חשמל תלת פאזי המוכר אפילו לא שאל ללקוח איזה כוח חשמל בבית יש ללקוח. לקוח לא אשם. מחסני חשמל מכר אותם בלי לשאול שאלות. בבית הלקוח יש חשמל חד פאזי ולא תלת פאזי המזגן לא מתאים שיש חשמלבבית ללקוח . מחסני חשמל מאשימים את לקוח זה ניצול ללקוחות יצאתם טיפשים !!!! ולא מוכנים להחליף מזגן חד פאזי ללקוח.
    סגור
  • 14.
    רכשתי מסך בשקם אלקטריק
    צרכן 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בקניון 7 הכוכבים הרצליה, לאחר שנקבע מחיר שאלתי ברוב טפשותי ומה עם התקנה נתבקשתי לשלם אם איני טועה עוד מאתיים ש"ח עבור הובלה והתקנה למוביל, כעבור כחודש התקשרתי ליבואן לשאול שאלה טכנית ושם נאמר לי כי אני לא רשום בחברה וזה מתפקיד המוכר לדווח, וכי מחיר הקניה כולל הובלה התקנה והדרכה, מאז לא דרכה כף רגלי בשום חנות של שקם אלקטריק או מחסני חשמל או אלקטרה,
    סגור
  • 13.
    מחסני חשמל זה:
    צרכן 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלקטרה, שקם אלקטריק, והשד יודע מי עוד,
    סגור
  • 12.
    זה חדש למישהו שהאחריות על מוצרי חשמל היא של היבואן ?
    יהודי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממתי במדינת ישראל האחריות על מוצרי חשמל ניתנת על ידי החנות המוכרת ? הרי לכל מוצר יש תעודת אחריות מצורפת שיש לשלוח ליבואן כדי להפעיל את האחריות.
    סגור
  • 11.
    קנית מכ' קפה (ל"ת)
    אילנה דגן 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    זוועה של שירות מוצרים סוג .....
    מיכל 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הספקים מתחמקים מלתת שירות קניתי מקרר בוש לא מציעה לאף אחד להתקרב לחהרה הזו מקרר פגום עושה רעשים כמו פצצות שהטכנאי בעצמו לא יודע לפתור בושה ליבואן לא מתקרבת יותר לרשת הזו תחמנים.
    סגור
  • 9.
    נינג'ה
    נאוה 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא רק הם. קניתי בשקם אלקטריק נינג'ה שהאחריות חלה על שריג. שהם נותני אחיות כמעט לכל מוצר המדינה. או יותר מדוייק לא נותנים אחריות. כי באחריות רשום כמעט הכל שלא כלול באחריות. אז למרות שיש את אטתה תקלה לי ולחבר וקנינו באותו יום. אחרי חודש וחצי לא קבלנו שירות. כי זה משהו מאפיין את ישראל ולא את מחסני חשמל.
    סגור
  • 8.
    תודה שהזהרתם. בדיוק התכוונתי לקנות שם מקפיא (ל"ת)
    יפה 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    תחמנות במחסני חשמל
    רובי 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בחודש מרץ השנה קנינו מקרר אלקטרה ממחסני חשמל. המובילים הגיעו ומבלי לטרוח אפילו לנסות להכניס את המקרר למעלית ולעבור בדלת פירקו אותו מאריזתו בלובי וגם את הדלתות והכל כדי שתהיה להם סיבה לדרוש 60 ש"ח לפירוק כל דלת. הסיפור חזר על עצמו עם פינוי המקרר הישן כך בזזו אותנו ב 300 ש"ח במזומן וללא חשבונית. במדידה מאוחרת מסתבר שהמקרר נכנס על אריזתו במעלית ועובר בדלת. בתלונה למחסני חשמל לא חזרו אלינו עד היום לכן פנינו למועצה לצרכנות. מי נתן הרשאה למובילים אישור לגבות 60 ש"ח לפירוק כל דלת עבודה של 5 דקות? זה פתח לתחמנות ורמאות כפי שאנו חווינו. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • 6.
    שרות לקוחות במחסני חשמל
    יהודה הלפרין 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רכשתם מוצר במחסני חשמל הוא מגיע תוך 24 שעות, אבל חכו רגע אם למשל רכשתם מזגן עם התקנה מוזלת אז תדעו שההוזלה היא פחות 1 שקל ממחיר מתקין רגיל והפתעות נוספות תנסו להגיע לשרות לקוחות, אין דבר כזה, בווצ'פ לא עונים , בטלפון מבקשים לחזור ולא חוזרים (שיחה בהמתנה) ,במיילים עונים אבל לא מחוברים בכלל,אני רכשתי מזגן כולל התקנה ונתנו לי מתקין בעיר האחרת ,זה בכלל סרב להגיע נסיון איתור מתקין אחר בשרות לקוחות לקוח 10 ימים , רכשתי פח אשפה הגיע מקומט ומעוך ,נסיון ביטול העיסקה היה מתיש בסופו ושל דבר לקחתי פטיש ותיקנתי לבד , אז אם אתם רוכשים מוצר בלי צורך בשרות לקוחות ,אין בעיה נסו להשיג את שרות הלקווחות ואתם בקקט.
    סגור
  • 5.
    מחסני חשמל
    אושי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני הקניה על הקונה לברר טוב טוב עם מחסני חשמל אם הם נותני השירות והביטוח על המוצר אם לא לא קונים פשוט וחלק...בעל החנות צריך לספק ללקוח שלו שירות תיקונים טובה ...אז אל תאשימו את מחסני חשמל תאשימו את עצמכם שאתם קונים שם...ללא תעודת ביטוח שרשום עלו מחסני חשמל בלבד לא קונים ..קונים רק בחנות שיש אבא ואמא שידאגו לך בעת תקלה במוצר שקניתה ...
    סגור
  • מחסני חשמל
    אני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדייק אותו דבר קרה לי , אבל אני לא ותרתי להם ודרשתי החזר מלא על התקנה וקיבלתי
    סגור
  • מחסני חשמח (ל"ת)
    אני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    לא דורך במחסני חשמל כבר המון שנים
    אמיר 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    9 1
    רשת שלא לוקחת אחריות על כלום .פעמיים נתקלתי במוצרים פגומים ואף אחד לא התייחס .שלחתי מיילים ועדיין אין שום יחס .זול עולה ביוקר.
    סגור
  • עקיצות
    לש 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אותי רימו שלחו מכונת כביסה חבולה באריזה
    סגור
  • 3.
    זו לא התנהלות סטנדרטית של כל רשתות החשמל? (ל"ת)
    סנדרה 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שקר גמור ממתי החנות אחראית למוצר
    לקוח 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    החנות היא אחראית לספק את המוצר מי שנותן את האחריות זה היבואן או היצרן ככה בכל הרשתות צריך לתבוע את האתר הזה
    סגור
  • 1.
    גרועים. קניתי מהם כסא משרדי, אחרי 3 שבועות התפרק הריפוד (ל"ת)
    מיש 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • המוכר - במקרה זה מחסני חשמל אינו מי שנותן את האחריות.
    רמי מש 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האחריות נופלת על היבואן ואו על היצרן. ע"פ חוק אם בשבועיים הראשונים מרכישת המוצר נפל בו פגם זכותכם לבקש מהמוכר להחליף את המוצר בחדש. ולא יותר יש לציין לשבח את חברת KSP שכן לוקחת אחריות כוללת
    סגור