כסף וצרכנות

מחסני חשמל במהלך משוגע: זה המבצע שיסדר לכם אלפי שקלים

רשת מחסני חשמל מעודדת את הציבור למחזר את מכשירי הסלולר שכבר לא בשימוש ותאפשר ללקוחותיה להזדכות בעסקה אחת על מספר בלתי מוגבל של סמארטפונים תקינים או תקולים מבית אפל וסמסונג ולקבל כנגדם זיכוי לרכישת מוצרים ברשת
מערכת ice |  2
רשת מחסני חשמל (צילום Magma Images)
האם גם לכם יש באיזה ארון או מגירה מאובקת מספר סמארטפונים ישנים שלא היה לכם לב לזרוק? האם האייפון 6 או הגלקסי נוט10 ששהיה שלכם והעברתם לילדיכם כבא לא מתאימים להם? ומה לגבי אייפון 11 עם מסך שבור שבחרתם לאחסן בתקווה שיום אחד תתקנו אותו? האפשרות היחידה שעמדה בפני הצרכנים עד כה היתה להגיע לרשתות או לספקיות הסלולר ולבצע עסקת טרייד אין במהלכה יכלו להחזיר טלפון אחד כשהוא מצב תקין ולקבל כנגדו זיכוי של עד 3000-3500 שקל לרכישת טלפון חדש.
מחסני חשמל, קמעונאית החשמל הגדולה בישראל, יוצאת היום במהלך משנה שוק בתחום עסקאות הטרייד אין על מכשירי הסלולר הפופולריים של אפל וסמסונג. מהלך שיאפשר לראשונה ללקוחות לבצע עסקת טרייד אין על כל כמות של סמארטפונים מבית סמסונג ואפל שנמצאים ברשותם, מכל דגם ובכל מצב ולקבל תמורתם זיכוי כספי לרכישת כל מוצר חשמלי ברשת לרבות, סמארטפון חדש.

"בסקר שביצענו בקרב לקוחות הרשת נמצא כי כ-20% מהלקוחות שלנו נוהגים להחליף את הטלפון שלהם אחת לשנה, 30% מחליפים בממוצע בכל שנתיים ו-50% בכל שלוש שנים ומעלה. עוד מצאנו כי 85% מלקוחות אפל וסמסונג מאפסנים בביתם יותר מ- 4 סמארטפונים של המותג במצב תקין או תקול ולא עושים בהם כל שימוש. הנתון הזה גרם לנו להבין שקיים איזשהו כשל שוק בתחום הטרייד אין. כך לדברי לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי מחסני חשמל.
עוד מציין כץ, "לאחר עבודת מטה שביצענו אל מול מה שקורה בעולם, חברנו לחברת אנרדן, ובשיתוף עמה פיתחנו פתרון  שהוא בבחינת WIN-WIN לכל הצדדים. הלקוחות יהנו מהנחה ברכישת סמארטפון חדש, הרשת מממשת את ההבטחה שלה לצרכנים להיות אטרקטיבית במחיר וכמובן הסביבה, שכן במקום לזרוק לפח טלפונים ישנים ומזהמים הם מועברים לחברה בינלאומית, שמחדשת אותם ומחזירה אותם בחזרה לשוק דרך שחקני אונליין".
אז איך זה יעבוד? עם הגעת הלקוח לאחד מסניפי הרשת הוא ייפגש עם נציג שרות ייעודי שיבחן את המכשיר על פי דף הנחיות מסודר ויקבע האם הוא במצב תקין (אין שבר/סדק/קילופים/סדקים, ניתן להוציא ולקבל שיחות וכיו"ב) או שהוא במצב לא תקין (המסך לא נדלק, גב המכשיר שבור). במקביל מחסני חשמל ייצרה, בשיתוף עם חברת אנרדן, מחירון טרייד אין אחיד שכולל כ- 600 דגמים של טלפונים מבית אפל וסמסונג החל מהאייפון 6 וגלקסי A30 וכלה באייפון 13 Promax וגלקסי S22 ULTRA.
לאחר שנציג השרות קבע את סטטוס המכשיר הוא מגיש ללקוח הצעת מחיר, בהתאם  למחירון, בין אם זה על מכשיר בודד או על 10 מכשירים שונים והלקוח יכול כאמור להמיר את הסכום לזיכוי לרכישת כל מוצר חשמלי שייבחר או סמארטפון חדש. יש לציין כי רשת מחסני חשמל תמשיך להתחייב למכור את הדגמים החדשים של אפל וסמסונג במחירים הנמוכים ביותר בענף גם אם הרכישה שלהם מתבצעת במסגרת עסקאות טרייד אין משולבות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסום!
    אנצי! 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאחוריי כל פרסום תמיד יש משהו שלא מספרים לך ובדרך כלל אתה לא מבין אותו כי זה רשום בשפה מסובכת.ככה יודעים שרשם את זה עורך דין!
    סגור
  • 1.
    שמענו
    יהודי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחפשים פלאפונים תקינים נותנים גרושים בלי בושה
    סגור