השוק

החברה הזו בפשיטת רגל: המייסד חשוד בגניבת 100 מיליון דולר

הסיבה לקריסת קרן הנאמנות שמנהלת כספים עבור אנשים עם צרכים מיוחדים נחשפת: ליאו גובוני, הנפיק לעצמו הלוואות בסך 100 דולר בין השנים 2009 ל-2020 שמעולם לא החזיר. מההגשה עולה כי חקירה פנימית לא מצאה תיעוד לכך שהלוואה כלשהי אושרה אי פעם רשמית
מערכת ice |  4
משבר בהייטק (צילום unsplash)
מייסד חברת קרנות נאמנות במחוז Pinellas שמנהלת כספים עבור אנשים עם צרכים מיוחדים מואשם בלקיחת 100 מיליון דולר וגרם לעסק להגיש בקשה לפשיטת רגל. מנהל הנאמנות של המרכז לצרכים מיוחדים נכנס לפשיטת רגל בפברואר, כך פירטה החקירה שחשפה את המהלך.
על פי מסמכי בית המשפט, מייסד המרכז, ליאו גובוני, הנפיק לעצמו הלוואות בסך 100 דולר בין השנים 2009 ל-2020 שמעולם לא החזיר. מההגשה עולה כי חקירה פנימית לא מצאה תיעוד לכך שהלוואה כלשהי אושרה אי פעם רשמית.

לכאורה, גובוני העביר את הכסף לאחת החברות האחרות שלו, Boston Finance Group. הוא מואשם בשמירת ההלוואות בסוד על ידי התקשרות פיקוח על הכספים, החשבונאות ועבודות ה-IT של המרכז לחברות שבשליטתו. כתוצאה מכך, חשבונותיהם של יותר מ-1,000 מתוך 2,000 לקוחות המרכז התרוקנו חלקית או לחלוטין.
"הם שבורי לב בגלל זה ועובדים כמעט מסביב לשעון, בלי אבן שלא הופכת, כדי להבין איך אנחנו יכולים להחזיר כמה שיותר מהכספים האלה למקום שהם שייכים", נאמר ל-FOX 13. "אנחנו נסתכל לא רק על פשיטת רגל, אבל כל הסעד המשפטי לעשות ככל שנוכל".
בהצהרה ל-FOX 13, כתב גובוני: "אני חולק על הטענות והאפיונים בהגשות של המרכז באשר לטיפול שגוי בכל אחד מהכספים של המרכז. אני מצפה לפתור בעיה זו באמצעות הליך פשיטת הרגל או אחרת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כתבה מתורגמת אחד לאחד
    מיסטר 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ראיתי לינק לכתבה המקורית
    סגור
  • 3.
    גנב, איזה תשובה מתחמקת בסוף..
    דוד 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לקח כסף מקרן נאמנות של אנשים עם צרכים מיוחדים. כמה נמוך אפשר לרדת ?? מקווה שישבו לו על הזנב (ועל הראש) כל יום, גם אחרי שייצא לפנסיה (בטח שם את הכסף הזה בצד לפנסיה..). לא לוותר לו. להמשיך ולהטריד אותו עץ,עד שכל הכסף יוחזר לאנשים עם צרכים מיוחדים. חובה ומצווה לפעול מול מי שכונה ועושר חסרי יכולת.
    סגור
  • 2.
    נוכלות
    רח 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנשים חסרי לב עושקים חסרי ישע.אין מצפון, אין מוסר. העיקר להתעשר. מקווה שיחזירו לאנשים עם מוגבלויות את הכסף. עיסקאות לעשות רק עם הבנקים. לא להשתכנע לעשות עסקאות עם אנשים פרטיים. עדיף להרו יח פחות אבל לא להיעשק בידי נוכלים המבטיחים הרים וגבעות.
    סגור
  • 1.
    גנב... אין ברכה בכסף שניגנב ב"המחלות . סבל. ניוון שרירי
    בוצחק חשישנה חרא מלה 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ברכה בגזל ניוון שרירים. וסבל לאורך כל המתים והחיים לא ניתן לנצח את הטבע ואת אלוהים בסוף ישלמו מחיר יקר מאוד... אבל למי אכפת ... אלאאה ואכבר ... צדיק ורע לו רדי טוב לו זמני בלבד ב"ה
    סגור