השוק

דרמה בקרן פונטיפקס: מדוע אחד השותפים החליט לפרוש?

דוד אדרי, אחד השותפים בקרן פונטיפקס ומי שמשמש גם כיועץ בקרן הגידור, החליט לפרוש מתפקידו בחברה אחרי שהודיע על כך למנהל הקרן רן נוסבאום, זאת על רקע חילוקי דעות בין השניים
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock)
דוד אדרי, אחד השותפים בקרן פונטיפקס ומי שמשמש גם כיועץ בקרן הגידור, החליט לפרוש מתפקידו בחברה אחרי שהודיע על כך למנהל הקרן רן נוסבאום. הפרישה נעשית על רקע חילוקי דעות שהתגלו בין השניים, זאת על רקע מבנה הקרן העתידית.
על פי דיווח ב"כלכליסט", חילוקי הדעות הגיעו בעקבות כוונה לגייס קרן נוספת השנה. נוסף על כך, השניים לא הסכימו בכל הנוגע להיקף ההחזקות של כל צד, זהות המשקיעים וגודל הקרן. דוד אדרי עוזב למעשה את תפקידו שנה בלבד אחרי שמונה לתפקיד.
כידוע, ביוני 2021 דוד אדרי השתחרר מהכלא לאחר שריצה 23 חודשי מאסר לאחר שהורשע בהשפעה בדרכי תרמית על תנודות ניירות ערך ואגרות חוב וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. אדרי שוחרר למעצר בית למשך שנה וחצי.
אחרי שהשתחרר מהמעצר, אדרי מונה כאמור לשותף ויועץ בקרן הגידור פונטיפקס. הקרן גייסה 100 מיליון שקל מגורמים פרטיים כאשר אדרי השקיע כ-20 מיליון שקל (20% מהסכום), ובכך הפך למשקיע המרכזי בה. פונטיפקס אופורטיוניטי היא קרן הגידור הראשונה של פונטיפקס שהוקמה ב-2004 על ידי רן נוסבאום ותומר קריב. הקרן הוגדרה כסגורה (ללא כספים מהמוסדיים) כלומר פועלת באמצעות ההון הראשוני שהיא מגייסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה