בחירות 2022

שעה למדגם: קמיל פוקס ומנו גבע "תוצאת מותחות ומעניינות"

שני הסוקרים הוותיקים של חדשות 12 וחדשות 13 תמימי דעים כי המדגם הולך להראות על תוצאות מעניינות ומותחות. גם דודי חסיד מכאן חדשות אומר כי ישנו סיכוי להכרעה ברורה. האם אחוז ההצבעה הגבוה ישנה את המפה הפוליטית?
מערכת ice | 
רייטינג מדגם (צילום אילוסטרציה)
הסוקרים הבכירים של חדשות 12 וחדשות 13 עם אמירות מעניינות לקראת תוצאות המדגם הלילה ב-22:00 בבחירות לכנסת ה-25, וזאת על רקע אחוזי הצבעה הגבוהים בשני העשורים האחרונים.
פרופ' קמיל פוקס בחדשות 13 אמר הערב (שלישי) כי המדגם הולך להיות מעניין ומותח. אל התחזית הצטרף גם מנו גבע שאמר כי מה שהוא יכול להגיד זה שיש סיבה טובה להיות במתח. גם הסוקר של כאן חדשות אומר כי יש סיכוי להכרעה במערכת הבחירות הנוכחית.

כאמור, על פי נתוני הוועדה המרכזית, נכון לשעה 19:00 עומד אחוז ההצבעה על 62.5%. הנתונים מראים על נתוני הצבעה הגבוהים ביותר מאז שנת 1999. על פי נתוני צה"ל, אחוז ההצבעה עומד על 65%.
הכתבת הפוליטית, דפנה ליאל, אומרת כי אחוז ההצבעה במגזר הערבי יכול להוביל לכך שאחת מהמפלגות הערביות ואפילו שלושתן יהיו מחוץ לכנסת וכי כלל המפלגות הערביות מתנדנדות.
כלל המפלגות יצאו בקריאה נמרצת עבור הבוחרים לצאת ולהצביע, כאשר גם ראש הממשלה לפיד וגם יו"ר האופוזיציה נתניהו אמרו כי הקרב צמוד במיוחד. על פי מיכאל שמש ב-כאן, בסביבת יו"ר הליכוד נתניהו דווקא אופטימיים לגבי ניצחון והכרעת הבחירות.
 
עמית סגל מנסה לקבל את התוצאות לפני הזמן. צילום מסך מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה