בחירות 2022

אסי עזר מקבל הזמנה מפתיעה מבן גביר: "לא תבוא להרים?"

מגיש הכוכב הבא ונינג'ה ישראל, אסי עזר, העלה הבוקר סטורי שקורא לתושבי תל אביב לצאת ולהצביע מחשש ש'יבוא עלינו איתמר בן גביר'. חבר הכנסת לא איחר להגיב: "כשנבחר נדאג גם לביטחון שלך שתוכל ללכת ברחובות בשקט"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר, אסי עזר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אינסטגרם/ אסי עזר)
קמפיין ה'גוועלד' המתמשך נגד התחזקותו של חבר הכנסת איתמר בן גביר, ושותפו לסיעת 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', נמשך בשיא העוצמה כאשר ההכנות לבחירות נכנסות לישורת האחרונה שבוע וחצי לפני פתיחת הקלפיות בבוקר ה-1 בנובמבר בעוד כשבוע וחצי.
מתנגדיו של בן גביר זוכים הבוקר (ראשון) לחיזוק מפתיע ונוצץ, כאשר אסי עזר, הטאלנט של קשת 12, מגיש הכוכב הבא ונינג'ה ישראל ואחת הדמויות המרכזיות על מסך הטלוויזיה בשנים האחרונות, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו שיתף את אחוזי ההצבעה הנמוכים בתל אביב בבחירות הקודמות וכתב: "תל אביב, יא חביבי תל אביב. צאו להצביע!!! שלא יבוא עלינו איתמר בן גביר".

בן גביר, שמבסס את מעמדו כאשף רשתות חברתיות וצובר תמיכה רבה על פי הסקרים השונים שמייעדים לציונות הדתית מספר דו ספרתי של מנדטים בבחירות הקרובות, לא איחר להגיב לדבריו של עזר וכתב בציוץ שהעלה: "השעה 6:00 בבוקר ומה שמפחיד את אסי עזר זה שעוצמה יהודית תהיה גדולה. אסי תרגע, כשנבחר נדאג גם לביטחון שלך שתוכל ללכת ברחובות בשקט. מוזמן לכנס שלי היום בתל אביב בבית ציוני אמריקה. לא תבוא להרים?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האם אסי תומך בתומכי טרור ?
    מציאותי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי יזרקו אותו והקהילה ומהגגות
    סגור
  • 2.
    אסי בן גביר
    גבי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסי לא ילך נגד האדונים שלו
    סגור
  • 1.
    מה עם בקשת סליחה מיהודה ועריכת פוליגרף נורמלי?
    צדק ליהודה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עד אז, לא תחזור להיות דמות לגיטימית - לפחות לא בעיניי.
    סגור