בחירות 2022

בר לב נגד בן גביר: "תוקפי החיילים - תומכי בן גביר"

השר לביטחון פנים האשים את ח"כ בן גביר בכך שלא גינה את תקיפת החיילים בחווארה, והוסיף כי "אין ספק שהתוקפים תומכים של בן גביר"
מערכת ice |  5
עמר בר לב, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יונתן סינדל, ויקיפדיה)
השר לביטחון הפנים עמר בר-לב התארח הערב (שבת) ב"פגוש את העיתונות" ותקף את ח"כ איתמר בן גביר. בדבריו אמר בבר לב כי אינו מעלה על דעתו שבן גביר הוא זה שיחליף אותו בתפקיד שר הבט"פ. בנוסף לכך תקף בר לב את בן גביר על כך שאינו מגנה את הפגיעה בחיילי צה"ל על ידי קומץ מתנחלים קיצוניים בחווארה בשבוע שעבר.
בר לב לא עצר בכך ואף טען שאין ספק שהקומץ שתקף את החיילים הם מצביעי בן גביר. "פגיעה בחיילי צה"ל על ידי מתנחלים קיצוניים היתה גם בעבר, אבל זה הולך ומתעצם. רק בקדנציה שלי לוחמי מג"ב נפגעו על ידי מתנחלים. זה קורה" אמר השר.
השר בר לב צפוי לסיים את כהונתו לאחר הבחירות בשל מיקומו הלא ריאלי ברשימת העבודה. בין כה ובכה הוא מקווה להצלחת המפלגה ונרתם לקמפיין. "זה נכון שבשנים האחרונות אנחנו מאוד הצטמצמנו, אבל אני מאמין שרוב אזרחי ישראל מאמינים בערכים של תנועת העבודה, והמשימה שלנו היא לשכנע את הציבור שהערכים שלנו הם רלוונטיים ונכונים עבורם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אז בר לא לב אתה משקשק?
    427 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לשמאל מותר לערבב צבא ופוליטיקה? זה לא הכי רדוד שלך אבל אחד מהם!
    סגור
  • 4.
    בן גביר לראשות ממשלה
    אזרח 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפלגת העבודה כבר לא רלוונטית רק ימין חזק צריך כדי לשמור על המולדת השמאל גמר הערבים ניצלו את טוב הלב שלו עכשיו תור הימין למשול
    סגור
  • 3.
    איתמר יקבל 15 מנדטים ב"ה (ל"ת)
    שיר 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בר לב ייזכר לדראון עולם כשר המשטרה הראשון בישראל
    גיא 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכבל את ידי שוטריו מול האוייב הערבו-טרוריסטי ולעומת זה שלח אותם להכות יהודים ולהתעלל בהם, כמו שעשו שרי משטרה אנטישמים ליהודים בגלויות במדינות רודפות יהודים כמו רוסיה הצארית. בשכונת שמעון הצדיק בירושלים השוטרים של בר לב עומדים לצד הפורעים הערבים ותוקפים באכזריות את התושבים היהודיים המותקפים באבנים ובקבוקי תבערה בידי האספסוף הערבו-איסלאמי.
    סגור
  • 1.
    זה לא זה שעמד בראש ארגון האנרכיסטים "שלום עכשיו"? (ל"ת)
    . 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור