בחירות 2022

סקר בחירות מפתיע: נתניהו מאבד מנדטים לבן גביר, לפיד יברח?

הליכוד ממשיכה לרדת בסקרים בעוד שהציונות הדתית מזנקת בדרך ל-14 מנדטים, הגוש כולו עדיין עם 60 מנדטים, לפיד נחלש מעט, אבל רחוק מנדט לכל הגוש כדי לשמור על כסא ראש הממשלה
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
בעוד 11 ימים בלבד, אזרחי ישראל יצביעו בקלפיות וממש רגע לפני, סקר מעריב "סופהשבוע" מראה שעדיין יש שיוויון בין הגושים, כאשר גוש בנימין נתניהו עדיין עם 60 מנדטים בסך הכל, כאשר הליכוד נחלשת לטובת הציונות הדתית.
הליכוד בראשות בנימין נתניהו מוליכה עם 31 לעומת 32 בסקר הקודם, יש עתיד בראשות יאיר לפיד ירדה במנדט ל-24 מנדטים, הציונות הדתית-עוצמה יהודית בראשות סמוטריץ' ואיתמר בן גביר מככבת עם 14 מנדטים, אחד יותר מהסקר הקודם, מעל המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט שנותרה על 12 בלבד.

ש"ס בראשות אריה דרעי עדיין על 8 מנדטים, יהדות התורה בראשות משה גפני נשארת על 7. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עלתה ל-7 גם כן, בעוד העבודה בראשות מרב מיכאלי נותרה על 5 מנדטים בדומה למרצ, חד"ש־תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי כמו רע"ם בראשות מנסור עבאס עם 4 מנדטים כל אחת.
 
מתחת לאחוז החסימה אפשר למצוא את הבית היהודי בראשות איילת שקד עם 1.8%, בל"ד בראשות סאמי אבו שחאדה – 1.4%, חופש כלכלי בראשות אביר קארה – 1.4% והמפלגה הכלכלית בראשות פרופ' ירון זליכה עם 1.1% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה