ויראלי

אסי עזר מרגש: "מקבלת אותי כמו שאני, יש מצב שהשתגעתי"

מגיש קשת 12 מרגש את העוקבים ברשתות החברתיות בפוסט על בתו אלכס: "היא כל כך קטנה והיא כבר לימדה אותי כל כך הרבה: כמה כדאי לחייך לכל מי שאתה פוגש כי זה מיד גורם להם לחייך בחזרה"
מערכת ice |  2
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
חייו של אסי עזר, אחד המגישים הוותיקים והאהובים של קשת 12, השתנו מהקצה אל הקצה, כאשר בתו אלכס נכנס לחייו ולחיי בן זוגו אלברט אסקולה. בפוסט מרגש במיוחד הוא תיאר את הרגשות שלו כלפי בתו הקטנה.
עזר כתב: "היא רק בת חצי שנה וזה קצת מטורף כמה כח יש לה עלי: חיוך אחד שלה וכל החרדות שלי נעלמות, היא עוד לא אומרת מילה אחת אבל אנחנו מנהלים כאלה שיחות עמוקות רק דרך העיניים, כשאני שר או רוקד מולה, או אפילו סתם מביט בה והיא בי, אני מרגיש שהיא מקבלת אותי כמו שאני".

עוד הוסיף: "להביט בה ישנה כשברקע מתנגן לו יגאל בשן הביא אותי לא פעם לדמעות, אני השתגעתי? או שזה פשוט ככה עם ילדים? היא כל כך קטנה והיא כבר לימדה אותי כל כך הרבה: כמה כדאי לחייך לכל מי שאתה פוגש כי זה מיד גורם להם לחייך בחזרה",
 
לסיום כתב: "לפעמים היא בוכה כי היא כועסת עלי ואז אני מצחיק אותה והיא צוחקת כאילו לא היה בכי מעולם… זה מראה לי כמה חשוב לא להתעכב על מה שהיה, אלא רק להסתכל על כאן עכשיו, לחיות את הרגע ולא את מה שהיה ונגמר. כן כן, יש מצב שהשתגעתי חבר׳ה אבל גם בזה אלכס אשמה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וכשהיא תשאל על יהודה והפוליגרף המחורטט... מה תגיד לה?
    צדק ליהודה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוץ לעשות פוליגרף נורמלי ובקש סליחה. עד אז... חסוך מאיתנו את הבבל"ת.
    סגור
  • 1.
    איזה כייף אין כמו ילדים
    משיח 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילדים וחיות זה שמחת החיים
    סגור