תקשורת ומדיה

גדעון לוי מפתיע: "איתמר בן גביר הוא גם תקווה"

העיתונאי והפובליציסט גדעון לוי פרסם מאמר, בו הוא טען כי בעקבות הצטרפותו האפשרית של בן גביר לממשלה הבא הלחץ על ישראל יגבר, דבר שעלול להביא ל"סיום הכיבוש"
מערכת ice |  6
גדעון לוי (צילום פלאש 90)
"איתמר בן גביר הוא גם תקווה" כך כתב גדעון לוי על גבי עיתון הארץ במאמר שפורסם היום (ראשון). לא, גדעון לוי לא תומך בח"כ בן גביר, אך לטענתו עלייתו של בן גביר תוביל להגברת הלחץ של מדינות העולם על ממשלת ישראל ובכך תגבר הדרישה שלהן להפסק ה"אפרטייד". "בן גביר יסכן את מעמדה של ישראל — ומה עוד נבקש, מכורה? הרי זאת מטרת המאבק של ארגוני זכויות האדם בארץ ובעולם, המבקשים להביא לקץ האפרטהייד".
גדעון לוי המשיך את פרשנותו המקורית: "האפרטהייד לא ייפול מעצמו. ישראל לא תתעורר בוקר אחד ותאמר: לא יפה להיות אפרטהייד, הבה ונשים לו סוף. רק לחץ של הקהילה הבינלאומית יעיר אותה".
דבריו של גדעון לוי מגיעים בצל התחזקותו המתמדת של ח"כ בן גביר בסקרים והתמיכה לה הוא זוכה מקצה לקצה בגוש הליכוד חרדים. "ממשלה עם בן גביר אכן עלולה להכביד עוד יותר את לפיתת החנק על צווארו של העם הפלסטיני". כתב לוי וסיכם "את מצביאי ההתקפות הברבריות על עזה העולם חיבק, את בן גביר הוא עשוי לדחות. בוקר טוב עולם, מוטב מאוחר. אם כך יקרה, אסיר את כובעי בפני בן גביר, ואודה לו מעומק לבי על תרומתו לקידום הצדק".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    למה אתה חי במדינת אפרטהייד? לך לסוריה שם יאהבו אותך. (ל"ת)
    דני 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    חחח, גם על בגין כתבתם את זה
    אילן האקדמאי 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חולי נפש ועיוורי מציאות, העולם מעריך משטרים כוחניים ומכבד אותם בעיקר הערבים. סאדת במטוס, שאל אם שרון הכוחני יקבל את פניו לא שריד. טיפשים טיפשים ומסוכנים למדינה . לא פלא שכל המרגלים נכד ישראל הם מהססמאל
    סגור
  • 4.
    סנטור דמוקרטי כבר איים על ביבי
    ייייייישששששש 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יו"ר ועדת החוץ של הסנאט האמריקני הסנאטור הדמוקרטי רוברט מננדז איים על ביבי שאם יקים ממשלה עם בן דביר יהיו השלכות אמריקאיות על היחסים עם מדינת ישראל!! אני מניח שביידן יכריז על ביבי כאישיות לא רצויה בארה"ב ויטילו סנקציות על מדינת ישראל!! אז יאללה הצביעו בן דביר וביבי כדי לגרום לחורבן בית שלישי
    סגור
  • 3.
    פתאום אתה תומך באותו "אפרטהייד" שאתה מטיף, מה, חלאה?! (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לוי עוכר ישראל (ל"ת)
    אלגזירה 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מוחמד
    אפרטייד עאלק 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איפה נרשמים לקורס הנדסת תודעה..גם אני רוצה
    סגור