טלוויזיה

יריב אופנהיימר תוקף את בן גביר: "בערב אקדח, בבוקר סכין"

פעיל השמאל התייחס לאירועי ההתפרעויות בשכונת שמעון הצדיק, בהם איתמר בן גביר שלף את נשקו האישי ועקץ את ההופעה של יו"ר עוצמה יהודית בתכנית הבוקר של אברי גלעד
מערכת ice |  1
יריב אופנהיימר (צילום תומר אפלבאום)
התגובות לתמונות מליל אמש (חמישי), בהן נראה יושב ראש העוצמה היהודית, איתמר בן גביר, שולף את נשקו במהלך התפרעויות בשכונת שמעון הצדיק, ממשיכות להגיע. כזכור,  בן גביר הגיע אתמול ללשכתו בשכונת שמעון הצדיק וזאת לאחר ששני יהודים נפצעו בראשם מזריקות אבנים על ידי מתפרעים ערבים בסמוך. הוא הגיע, מכיוון שלדעתו, משטרת ישראל איבדה את השליטה על המקום ולא עצרה אף אחד מהמתפרעים. כאשר בן גביר הגיע למקום, הוא הורחק מאזור ההתפרעות על ידי כוחות הביטחון, אך תוך כדי הוא שלף את נשקו האישי.
 
הבוקר, בן גביר כבר היה הרבה יותר מפויס, כאשר התארח בתכנית הבוקר של אברי גלעד ובישל לצדו. על ההופעה זו שלו, הוא בישר בחשבון הטוויטר שלו, כאשר החליף ציוצים לבביים עם אשתו אילה. מי שלא נשאר אדיש לביצועים הקולינריים של בן גביר, הוא פעיל השמאל, יריב אופנהיימר, ששיתף בחשבון הטוויטר שלו תצלום מסך מהתכנית וכתב: "בערב אקדח, בבוקר סכין. מתי פינת מתכונים עם יגאל עמיר?".
מי שעוד תקפה את בן גביר מהצד השמאלי של המפה, היא יושבת ראש מפלגת מרצ, זהבה גלאון, שכתב בין היתר בפייסבוק: "ואתם שואלים אותי למה אני כל הזמן מדברת על איתמר בן גביר?! האקדח, שהמטורף הזה שלף מופנה אלינו, אל כולנו. יהודים וערבים, שמאלנים ולא שמאלנים, להט"בים וסטרייטים - האקדח של בן גביר מופנה אל הלב של המדינה שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתרברב אופנהיימר
    חנן 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה עוד תנשק את בן גביר מכל צדדיו שכן הוא שיביא תועלת
    סגור