בחירות 2022

יוצר שנות ה-80 זועם: "די עם סילוף האמת!"

התסריטאי התייחס לאירועי ההתפרעויות אמש בשכונת שמעון הצדיק, בהן איתמר בן גביר שלף את נשקו האישי והביע תמיכה ביו"ר עוצמה יהודית
מערכת ice |  4
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
התגובות לתמונות מליל אמש (חמישי), בהן נראה יושב ראש העוצמה היהודית, איתמר בן גביר, שולף את נשקו במהלך התפרעויות בשכונת שמעון הצדיק, ממשיכות להגיע. כזכור,  בן גביר הגיע אתמול ללשכתו בשכונת שמעון הצדיק וזאת לאחר ששני יהודים נפצעו בראשם מזריקות אבנים על ידי מתפרעים ערבים בסמוך. הוא הגיע, מכיוון שלדעתו, משטרת ישראל איבדה את השליטה על המקום ולא עצרה אף אחד מהמתפרעים. כאשר בן גביר הגיע למקום, הוא הורחק מאזור ההתפרעות על ידי כוחות הביטחון, אך תוך כדי הוא שלף את נשקו האישי.
מפלגת חד"ש-תע"ל ביקרה את פעולותיו של בן גביר, כאשר פרסמה את ההודעה הבאה: "מקומו של חלאה שמאיים על אזרחים באקדח שלוף בכלא, לא בכנסת. רק שמאל ערבי-יהודי חזק וגדול יחסום את בן גביר ושותפיו הכהניסטים". חברה במפלגה, עידא תומא סלימאן, מסרה כך: "בן גביר אמר בבוקר בווינט שצריך לירות ירי חי, והערב הוא שולף אקדח בשייח ג'ראח. מקומו בכלא לא בכנסת!".
התסריטאי ותומך ימין ידוע, מני אסייג, כצפוי תפס את הצד של יו"ר עוצמה יהודית וכך הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שמאל סלפן: להזכירכם: בן גביר שלף אקדח (בצדק) 24 שעות אחרי שהשטח בער, בגלל מחבלים שהדליקו את ירושלים וניסו לרצוח יהודים. אז לא הוא הדליק את השטח, אלא הגיע לשטח בוער שהמחבלים הדליקו. די עם סילוף האמת!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמת אצלו?
    כהנא 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מני אסייג הוא גיזען, מי מי שמשתמש בנושא המיזרחי כדי לקדם את התפיסה הכהניסטית שלו. מספיק לראות את "היצירה" שלו שכולה פגיעה בוטה במרוקאים. אם יוצר אשכנזי היה עושה אותו הדבר היו סוקלים אותו באבנים. לשימחת כולם, העיפו אותו מהתוכנית כדי ליצור משהו הרבה יותר חכם ומורכב.
    סגור
  • 2.
    שולף האקדח חושף את העדר גבריותו .... (ל"ת)
    איש 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    יישר כוח, מני! (ל"ת)
    אמיר 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אנשים טובים באמצע הדרך
    אזרחית עם חמלה 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צדק צדק תרדוף
    סגור