בחירות 2022

גנץ הכריז מלחמה בכספי הטרור? בימין טוענים לדלת מסתובבת

ח"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית טוענת שהכרזת המלחמה של שר הביטחון בני גנץ בכספי הטרור היא אחיזת עיניים וכי מה שמתרחש במשמרת שלו היא מדיניות "הדלת המסתובבת"
דוד זולדן | 
אורית סטרוק, בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נאסר אישתייה, מרק ישראל סלם/ ג'רוזלם פוסט)
ח"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית במתקפה על שר הביטחון בני גנץ אחרי שהחליט לסגור את הברז התקציבי של ארגוני הטרור: "גנץ נלחם בצינור הכסף לטרור" נשמע טוב, נכון?"
סטרוק מנמקת את טיעוניה: "א. מדובר בצו שיצא ב 2019, כשבנט היה שר בטחון (והיה בימין). גנץ לאורך כל תקופת כהונתו דווקא הקפיא (חוזרת: הקפיא!) את הצו. כלומר אפשר את הזרמת הכסף לטרור ועכשיו הוציא עז ושיחרר מהקפאה".
"ב. מדובר רק במחבלים ישראלים. גנץ לא נוקט צעד כזה נגד צינורות-הכסף הרחבים שמזרימים סכומי עתק למחבלים מהרש"פ.  להיפך: מאוגוסט 2021 גנץ מוודא שאבו מאזן יוכל להמשיך לשלם להם: מול כספי-הטרור שהוא מחויב לקזז ע"פ חוק, הוא מזרים "הלוואות" באותם סכומים בדיוק".
"ג. מדובר ב'סר בטחון' שהקפיא חלקים נרחבים של חוק המאבק בטרור שאומצו כבר ביו"ש טרם כניסתו למשרד הביטחון. למען חיזוק אבו מאזן גנץ הקפיא סעיפים שאוסרים ביצוע פעולות ברכוש טרור, וקובעים שתשלום תגמול בעבור ביצוע המעשה טרור, הוא עבירה פלילית! נשמע הזוי, נכון?".
"ד. מדובר בצעד סופר-מינורי כלפי המחבלים הישראלים. הצעד האמתי צריך להיות שלילת אזרחות, כפי שהצענו ח"כ אבי דיכטר ואני, בהצעת החוק שלנו שבני גנץ הפיל 4 פעמים השנה! במרץ 2023 ישתחרר מהכלא ווליד דקא, המחבל שרצח את משה תמם הי"ד. 
בגלל גנץ וחבריו לממשלה הוא לא יגורש. אנחנו נתקן!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה