בחירות 2022

ניצן הורוביץ לא עונה לטלפונים: "כפיות טובה"

השר ניצן הורוביץ מתפוצץ על חברי מפלגתו בעקבות תוצאות הפריימריז שדחקו אותו למקום לא ריאלי ברשימת מרצ. הורוביץ לא עונה לטלפונים של רוב חברי הסיעה וחש נבגד
דוד זולדן |  1
ניצן הורוביץ (צילום אורן בן חקון פול)
על פי הדיווח של זאב קם ב'כאן רשת ב', מאז שהסתיימו הפריימריז במפלגת מרצ, ניצן הורוביץ, שר הבריאות ועד לאחרונה יו"ר המפלגה, לא עונה לטלפונים של חלק מחברי סיעתו. לאלו שהוא כן ענה אמר הורוביץ כי הוא כועס ומאוכזב מהם על כך שלא סייעו לו להיבחר במקום יותר גבוה.
גם על מחליפתו, יושבת הראש החדשה-ישנה, זהבה גלאון, הורוביץ כועס ואף הדגיש לה זאת נחרצות בשיחתם. פעילים במרצ ששוחחו איתו הגדירו בשיחה עמו את היחס אליו מצד חברי סיעתו כ"כפיות טובה", כאשר כעת הסיטואציה במרצ, שהייתה לא נעימה על רקע מאבקי השליטה בין גלאון לבין יאיר גולן, הפכה לנעימה הרבה פחות.
על רקע המתיחות עם הורוביץ, היום תתכנס מרצ לישיבת סיעה ראשונה מאז הבחירות הפנימיות ותדון בין השאר בתכניתו של ראש הממשלה יאיר לפיד לאחד אותם. במרצ מודעים לקמפיין של לפיד שנועד לעורר אותם ואת מפלגת העבודה כדי לכפות עליהן איחוד, והם צפויים לתכנן תגובה ומענה נגדי לאותו קמפיין שעשוי להזיק להם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו והוא עוד שמאלני....
    שבי 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל הוא נאור לא? זה משהו שהיית מצפה מאיזה ביביסט או קוף. שמאל הזוי ושבוי. מכרו לכם לוקשים כל השנים האלו. יאלה צאו מזה ותצביעו ימין. תעשו את זה מאחורי הפרגוד אף אחד לא ידע זה הסוד הקטן שלנו.
    סגור