דיגיטל וטק

גוגל נותנת פייט לזום: זה הפיצ'ר החדש שהכניסה ב-Google Meet

גוגל, מכניסה פיצ'ר חדש לאפליקציית שיחות הווידיאו שלה הגוגל מיט, וכעת, היא תומכת בתמלול בזמן אמת של שיחות וידאו בשפה העברית. על פניו נראה כי החברה מנסה להוות תחרות למתחרות כמו זום, אבל זה מה שתצטרכו לעשות על מנת להשתמש בפיצ'ר החדש
מערכת ice | 
Google Meet (צילום pixabay, unsplash)
הפיצ'ר של תמלול בזמן אמת היה קיים כבר שנים בגוגל מיט, אפליקציית שיחות הווידיאו של גוגל, אך כעת החברה הוסיפה לפיצ'ר הוותיק מתמיכה בעברית. אומנם המהלך עשוי להעלות את האטרקטיביות של גוגל על פני המתחרות בשוק, אבל על מנת לשמור את הכתוביות תצטרכו לפתוח את הארנק.
כאמור, פיצ'ר תמלול השיחות הגיע לגוגל מיט, אי שם בדצמבר 2020 ולאט לאט החברה החלה להוסיף תמיכה שלו בשפות נוספות והיה נדמה שהעברית נשכחה מאחור. לפי פרסומי החברה, הפיצ'ר זמין גם בגרסאות המובייל של האפליקציה וגם בשימוש בדפדפן.
מסקירות שעלו ברחבי הרשת נראה כי כשבוחרים עברית בתור שפת הכתוביות של השיחה דרך גרסת המובייל מצוין ויש להדגיש כי מדובר בפיצ'ר שנמצא עדיין בגרסת הבטא שלו  יש לציין כי מדובר בתמלול בזמן אמת שייעלם ולא נשמר בצד, אלא אם כן תקליטו את השיחה ותבחרו בהגדרות הקלטה עם תמלול בעברית. יש להדגיש שנכון לעכשיו, הפיצ'ר זמין רק למנויי Google One, אשר מנויים על אחת מחבילות הפרימיום הכוללת אחסון של 2TB או יותר מכך. מסתמן כי הפיצ'ר החדש עובר בצורה טובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה