דיגיטל וטק

מארק צוקרברג חוגג: הרשת החברתית ת'רדס בדרך למיליארד משתמשים?

למרות זאת, בזמן שטוויטר ומאסק ממשיכים להכעיס את הגולים, ת'רדס בבעלותו של אילון מאסק ומא עושה קאמבק. לטענתו של צוקרברג נכון לרגע זה לרשת החברתית החדשה יש "קצת פחות" מ-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים וכי היא יכולה להגיע למיליארד משתמשים בשנתיים הקרובות.
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג ופלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה Threads (צילום יוטיוב/ shutterstock, CBS Mornings)
רק לפני מספר חודשים הקים מארק צוקרברג, הבעלים של מטא, את הרשת החברתית ת'רדס, שנכנסה לשוק כמתחרה העיקרית של טוויטר בבעלותו של אילון מאסק. תחילה, מספר המשתמשים בת'רדס היה מאות מיליוני משתמשים כאשר קצב המשתמשים החדשים היה מטורף, אך לאט לאט הרשת החברתית החדשה דעכה ודעכה, ומאות מיליוני משתמשים נטשו אותה.
למרות זאת, בזמן שטוויטר ומאסק ממשיכים להכעיס את הגולים, ת'רדס עושה מיני קאמבק וממשיכה לגדול לאחרונה. לטענתו של מארק צוקרברג, נכון לרגע זה לת'רדס יש "קצת פחות" מ-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים וכי היא יכולה להגיע למיליארד משתמשים בשנתיים הקרובות.
כזכור, רק בשבוע הראשון הצטרפו לרשת החברתית לא פחות מ-100 מיליון אנשים, זאת בעקבות הרישום הקל אליה שמאפר למעשה להתחבר עם פרופיל האינסטגרם שלכם ישירות לרשת החברתית ת'רדס.
למרות זאת, המעורבות של אותם משתמשים כאמור ירדה, זאת על רקע תלונות על פונקציונליות מוגבלת, פידים שהוצפו בפוסטים לא רצויים של מותגים ופרסומות ומשתמשים עם מספרי קהלים גדולים במיוחד באינסטגרם שמשכו איתם את כמות העוקבים לת'רדס. כעת, התחרות עם טוויטר עולה שלב ונשאלת השאלה - האם היא תצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולעקוף אותה?.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסף זה הכל?
    RZ 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודי מומר . תתבייש לך . כשרואים את הפוסטים ברשתות החברתיות שלך את שונאי ישראל . שאתה מסרב לחסום . איף יש יהודים שממש לא מעניין אותם העם היהודי .
    סגור