דיגיטל וטק

איחוד האמירויות לעולם: "הפסיקו לנסות לשלוט בטכנולוגיה באמצעות בינה מלאכותית"

שר הבינה המלאכותית של איחוד האמירויות הערביות טען כי מדינות צריכות להגיע לקונצנזוס מוחלט על ממשל של בינה מלאכותית: "ממשלות חייבות להפסיק לנסות לשלוט בבינה המלאכותית בכללותה ובמקום זאת להתמקד בהסדרת תחומי השימוש"
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום יח"צ)
שר הבינה המלאכותית של איחוד האמירויות הערביות, דחק ביום רביעי במדינות להגיע לקונצנזוס על ממשל של בינה מלאכותית מוקדם יותר, כשהנושא הגיע להסכם פריז, שלקח שנים להתגבש ולהיכנס לתוקף.
עומר אל אולמה (Omar Al Olama), שר המדינה של איחוד האמירויות לבינה מלאכותית, כלכלה דיגיטלית ויישומי עבודה מרחוק, אמר באספה של דובאי לבינה מלאכותית, שארצות זקוקות לגישה חדשה לפיקוח על בינה מלאכותית.
"אני חושב שהדיון העולמי הנוכחי על הממשל של בינה מלאכותית אינו התחלה. במקום לנסות לשלוט בטכנולוגיה, אנחנו יכולים לשלוט בתחומי השימוש", אמר.
במהלך האספה - שבה היו יותר מ-2000 משתתפים שהגיעו מחברות טכנולוגיה גדולות וחברות ייעוץ כמו מיקרוסופט, Deloitte, PwC, IBM - השיקה Dubai Future Foundation את Dubai Generative AI Alliance, ברית חדשה של חברות טכנולוגיה, כדי לסייע לדובאי להאיץ את האימוץ של טכנולוגיות מתפתחות, ולבנות את אחת הממשלות המתקדמות והיעילות בעולם המבוססות על טכנולוגיה. חלפן בלהול, מנכ"ל DFF, קרא לחברות וליזמים להצטרף לברית, שתתמקד בפיתוח פיילוטים טכנולוגיים חדשניים באמצעות מינוף AI , מטאברס ו-Web3.
ממשלת דובאי השיקה גם את 'Dubai AI', קונסיירז' עירוני דיגיטלי המופעל עם בינה מלאכותית. הפלטפורמה הדיגיטלית ברחבי העיר, תציע מידע ושירותים מקיפים, שמכסים בריאות, עסקים וחינוך, הן לתושבים והן ולמבקרים. זה ישנה את שירותי הממשלה, נאמר לאספה. האספה שמעה גם כיצד מגזר הבנקאות העולמי עשוי להרוויח עד 400 מיליארד דולר מהשגשוג בבינה מלאכותית.
הפלטפורמה העולמית האזינה למומחים מתאגידי טכנולוגיה וחברות ייעוץ בינלאומיות. PwC מסרה כי האוטומציה במקום העבודה קרובה, כאשר בינה מלאכותית גנרטיבית עשויה להיות מסוגלת לבצע משימות יומיומיות, כגון הזמנת טיסות והפקת דו"חות באופן אוטונומי, בקנה מידה גדול במהלך 18-20 החודשים הקרובים.

המומחה הדיגיטלי המוביל של דלויט אמר, כי היתוך גרעיני, פעולת אקלים וגילוי תרופות, יהיו חלק מהנהנים העיקריים של בינה מלאכותית גנרטיבית, בעוד שמגזרי התעשייה והתרופות הם מהמהירים ביותר להסתגל לטכנולוגיה המתפתחת.
אדל אל רדהא, סמנכ"ל התפעול של אמירייטס, אמר כי עד נובמבר, חברת התעופה "תעצים את צוות תא הנוסעים למנף [בינה מלאכותית גנרית] באמצעות העברת הדרכה על דגמים מורכבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה