דיגיטל וטק

קמטק ממשיכה לחזק את מעמדה בשוק: תרכוש חברה גרמנית

הספקית המובילה של פתרונות בדיקה ומדידה, קמטק תקדם את השלב הבא בצמיחתה של FRT במטרה למנף את הטכנולוגיות המתקדמות בשווקים הדורשים שלבי בדיקה ומדידה חדשים בתהליכי הייצור
מערכת ice | 
קמטק (צילום קמטק)

הספקית המובילה של פתרונות ומדידה, קמטק תרכוש את FRT במטרה לקדם את השלב הבא בצמיחתה של החברה היושבת בברגיש גלדבך, בגרמניה. חברת FRT היא ספקית מובילה של פתרונות מדידה בדיוק גבוה לשווקי המארזים המתקדמים. רכישתה על ידי קמטק צפויה למנף את הטכנולוגיות המתקדמות בשווקים הדורשים שלבי בדיקה ומדידה חדשים בתהליכי הייצור של מוליכים למחצה. עם תוספת טכנולוגיית ה- SurfaceSens מרובת החיישנים הייחודית של FRT, תוכל קמטק לספק ללקוחותיה פתרונות רחבים ומקיפים יותר לבדיקה ומדידה.

רפי עמית מנכ"ל קמטק מסר: "מצפים כי הרכישה תחזק את מעמדה של קמטק כמובילת שוק ותתרום יותר מ-30 מיליון דולר להכנסות בשת 2024 ולרווחיות תוך 12 חודשים מביצוע הרכישה. מעבר לתרומה הפיננסית המיידית, אנו צופים סינרגיות נוספות, אשר יתרמו לתחזיות הצמיחה הכלליות של קמטק בשנת 2024 ומעבר. אנו מצפים לממש את הזדמנויות הצמיחה כתוצאה מרכישה זו".

מייק סלסור, מנכ"ל FRT מסר: "אני גאה מאד בצמיחה ובחדשנות של החברה מאז רכישתה ב-2019 ורוצה להודות לצוות על התוצאות המצוינות שסיפקו עד למכירה זו. מתרגש מהאפשרות העומדת בפני הצוות למנף את הפעילות והמומחיות של קמטק בבדייקה ומדידה בכדי לסייע ל-FRF להתקדם אל שלב הצמיחה הבא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה